obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
CI+ icm Cisco digitale HD Recorder
Huugie1980
Hallo,
Ik ben niet erg handig, met veel moeite de CI+ module geinstalleerd op mijn nieuwe samsung serie 6, kabel van tv naar het kastje aan de muur, het werkt. Maar nu heb ik nog mijn digitale interactieve hd recorder van cisco. Wat moet ik nu precies doen omdeze nog te kunnen gebruiken, immers af en toe wat recorden is wel fijn. Nu heb ik al veel gelezen op deze site, maar zie ik allemaal de oplossingen icm met een hd recorder en niet dat ding wat ik heb van ziggo met die smartcard van ziggo erin, die daar nu niet meer inzit, maar in mijn tv (ci+).
Ik hoort graag of jullie deze leek kunnen helpen?Shock
 
kobus1960
Eigenlijk moet de kaart in de HD recorder. van de HD recorder met een
HDMI kabel naar je TV. Je gebruikt de TV dan als monitor en je HD recorder
als tuner en opname apparaat. Je zapt dus met de HD recorder.
Dat geeft vaak nog een beter resultaat ook, zeker met zappen tussen zenders.
De antenne kabel gaat dan ook in de HD recorder, anders komt het signaal
daarop niet binnen.
Gewijzigd door kobus1960 op 13-05-2012 13:44
 
Nicholas
Ik zou die ci+ kaart gewoon in die Cisco doen. Das toch lekker eenvoudig?

Maar misschien wil je 1 afstandsbediening?


Edit: oh, Kobus was me net voor Cool
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI+ icm Cisco digitale HD Recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Advertentie