obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Storing Discovery HD
NLHeideroosje
hebben meer mensen last van dat discovery channel ineens weg is,
ik zit nu al een dagje te neuzen maar kan er weinig over vinden maar Discover HD (op kanaal 17) is weg
als ik bij de cisco ontvanger in de lijst kijk staat hij er ook niet meer bij het gaat van 16 naar 18 (disney naar National Geographic)

ik hoop dat er iemand tips heeft!

thnx
NLHeideroosje
 
MisterSenseo
Ik kreeg bij checken eerst kanaal 917 toen ik hem op 17 wilde zetten, 3 seconden later wel 17 kunnen intoetsen, unknown channel, 2 seconden daarna ineens weer Discovery HD.
Lijkt of men eraan bezig is, heb even geduld aub, dit lijkt op werkzaamheden...Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
junkonwheels
Geen storing er is een zender bij even je in je zenderlijst kijken en bij je fav zender zetten
 
Gilex
Is een poosje geleden een mailing van geweest geloof ik.
op 17 zat discovery in SD kwaliteit, maar Discovery is naar native hd gegaan (simulcast)
En Ziggo zou het dus deze week gaan omzetten.

Zie ook: http://www.totaaltv.nl/nieuws/9023/Di...Ziggo.html
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
NLHeideroosje
dus dat zou betekenen dat hij weer gewoon op 17 terug komt of wat? of moet ik er nu zelf fysiek iets voor doen?
 
Nicholas
Ik zag toevallig net dat Discovery nu in HD is. Zit op 17. Heb daar niets voor hoeven doen. Kijk via een CI+ kaart.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
Bij mij staat hij inderdaad op 17
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
NLHeideroosje
ik kom net uit de kroeg en de vrouw kijkt een film dus zal dan goed moeten zitten straks eens kijken of ik mijn discovery weer kan kijken thnx iig voor het mee denken!
 
Gilex
En discovery HD showcase op 201 is inmiddels op "zwart" Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
NLHeideroosje
ik heb btw nog steeds op 17 geen discovery... überhaupt geen kanaal 17....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Discovery HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie