obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen email, wel internet
FRENC
Ongelooflijk, ben je net een nieuwe klant, werkt het hele emailverkeer opeens niet meer.
Heb alles in 1 plus, dacht dat dit goedkoper was. Hierbij heb ik 5 emailadressen, 1 hoofdemailadres en 4 andere.
De webmail werkte sowieso al niet, volgens een van die gasten van ziggo moest ik dan maar Firefox ipv IE9 gebruiken, wat een verschrikkelijk belachelijk antwoord??!!
Ik heb "scripts" in internet explorer 9 uitgezet, nu werkt het wel, dit moet ik wel iedere keer doen als IE9 is opgestart.......?

Welnu, het hoofdemailadres heeft welgeteld 3 dagen gewerkt, de 4 andere aangemaakte adressen hebben nog geen enkele keer gewerkt.
Nu is opeens het hoofdemailadres ook buiten werking??!! internet werkt wel gewoon.....?
Alle e-mailinstellingen (windows live) herhaaldelijk nagelopen, alles klopt!
Zelfs als ik een mail verstuur naar mezelf, komt dit in het geheel niet aan, ik krijg ook geen foutmelding?
Als ik dan bij webmail kijk, staat er helemaal niets in mijn webmailbox?

Ik dacht er goed aan gedaan te hebben om over te stappen, zat voorheen bij Telfort, NOOIT GEEN ENKEL PROBLEEM MET MAIL, OOK NIET MET 5 APARTE EMAILADRESSEN.......!
 
MisterSenseo
Heb je het forum nageplozen op andere berichten mbt email en de instellingen?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Puma
Om wat voor email adressen praten we hier, Ziggo, Telfort, Gmail, Hotmail?

Wellicht vanzelfsprekend. Maar heb je de Ziggo SMTP en POP gegevens al toegepast na de overstap van Telfort? Je kunt geen email versturen via smtp.telfort.nl op een Ziggo lijn.
 
FRENC
Om heel even heel duidelijk te zijn: we praten hier alleen maar over ziggo, anders had ik hier géén klacht geplaatst.
En ja, het is mij heel duidelijk dat je over een telfortlijn geen ziggo post kunt sturen.
Sterker nog, zolang ik ook nog Telfort heb, kan ik pop3.telfort.nl gebruiken en smtp.ziggo.nl, dit werkt!

Mijn ziggo(hoof)emailadres heeft 3 dagen gewerkt, zoals ik al had aangegeven, plotseling niet meer.
Dit moet toch wel aangeven dat eea goed was ingesteld, en daar is tot op heden niets aan veranderd!

Dus?

Kan op het forum verder hier niets over vinden, heb inmiddels al twee klachten naar ZIggo gestuurd, waar niemand op reageert!
Lang leve Ziggo, eenmaal de buit binnen, kun je verder de moord stikken, triest gewoon!
 
kobus1960
Even op voorhand, wij zijn niet van Ziggo, slechts een forum voor en door gebruikers.

Het verhaal dat Ziggo webmail niet met IE9 om kan gaan klopt helemaal.
Scripts uitzetten is eenmalig, je hebt er blijkbaar al een artikel over gevonden.
Mag ik je een goeie raad geven? Open een Gmail account en laat die al
je Email adressen lezen. Ben je voor altijd van gedoe rond providers af.
Gmail kan onbeperkt Email ophalen van elke provider, dus mocht je een
keer switchen ben je op voorhand klaar. Bovendien staat alles veilig online,
je raakt geen mails meer kwijt bij crashes enz enz.

De standaard instellingen van de Ziggo mailserver zijn:

- e-mailadres: vul hier het volledige e-mailadres in
- servertype voor inkomende e-mail: pop.ziggo.nl
- servertype voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl

Zorg ervoor dat `aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie` niet aangevinkt staat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen email, wel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie