obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 8485 DVB PVR
tolrich
Storing op een Cisco 8485 DVB HD PVR ongeveer 18 maanden in bezit, zins 2 weken kan ik opnames niet meer normaal bekijken, het beeld wordt bij het afspelen blokkerig, De HD inmiddels helemaal leeg gemaakt, en opnieuw opnames erop gezet. Probleem blijft hetzelfde. heeft iemand hier een oplossing voor
 
Nicholas
Heb je wel goed beeld op alle zenders ? Is het signaalniveau goed op de Cisco ?
Blokkerig beeld duidt meestal op signaalstoringen (op de kabel zelf en instraling erop van buitenaf) en die cisco's schijnen daar erg gevoelig voor te zijn. Maar het kan natuurlijk ook aan je harde schijf liggen. Eerst moet je zeker weten dat alle bekabeling ok is enzo.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
tolrich
Het beeld op alle zenders is goed, en de Cisco staat al de hele periode op dezelfde plaats, er is al die tijd niets gewijzigd in de bekabeling. Het probleem is spontaan opgetreden. Mijn vermoeden is dat de HDD een opnieuw geformatteerd moet worden, doordat die regelmatig programma's heeft opgenomen en geen probleem zichtbaar was. Oude opnames kon ik wel afspelen zonder probleem. Maar alle nieuwe opnames gaan fout.
 
Nicholas
op 11-10 is er wel een signaalstoring in jouw postcodegebied geweest. Had met de ondertiteling te maken. Je zou de cisco eens kunnen herinstalleren (fabrieksherstel.)

Quote

Signaalstoring bij Ziggo
De eerder gemelde storing met de ondertiteling op de zenders 13th Street (kanaal 22) en SyFy Channel (kanaal 122) is verholpen.

Indien u nog problemen ervaart met de ondertiteling voert u het volgende uit:
- Zet de taal voor de ondertiteling van DUT naar NONE en wacht een minuut;
- Zet vervolgens de taal voor de ondertiteling van NONE naar DUT en wacht een minuut;

De problemen zouden na deze handelingen verholpen moeten zijn. Indien u dit anders ervaart voert u dan een fabrieksherstel en herĂ¯nstallatie van de digitale ontvanger uit.

Onze excuses voor het ongemak.

Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
tolrich
Gisteravond de hele unit naar fabrieksinstellingen gezet, en geprobeerd, het resultaat was bedroevend, alleen zwart beeld na opname, daarna weer een reset nu helemaal uitgeschakeld voor 5 minuten en Ziggo kaart eruit, en opnieuw opgestart, na 3 minuten was die weer online, en ik kan weer opnemen, geeft beeld maar hij loopt uit zijn synchronisatie dus brokkelig, dus resultaat is nul.
 
Nicholas
Tja... balen...


Wat voor TV heb je aangesloten (Merk, type.) ? Via HDMI aangesloten ?

Je zou voor de gein eens kunnen proberen om de TV via Scart aan te sluiten en te kijken wat ie dan doet.

En anders wordt het toch helpdesk bellen helaas.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
tolrich
ok Nicholas, ga ik vanavond proberen, ik hou je op de hoogte, in iedergeval al vast bedankt voor het meedenken
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485 DVB PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie