obey-robots.txt
02 December 2016, 19:02
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

newsserver

josjan
Na een hele periode prima gebruik te kunnen maken van de ziggo newsserver. is het de laatste 1 1/2 maand huilen met de pet op.
Probeer geen zaken te download die ouder zijn als 3 wkn maar zo goed als alles is incompleet; zowel complete bestanden die missen als corrupte bestanden.

WAT IS ER AAN DE HAND MET DE NEWSSERVER?

BMP
Helemaal niets,...... de Ziggo server word gewoon afgeknepen, neem maar gewoon een payserver bjvoorbeeld onze sponsor, (de banner rechtsboven) en je zal zien dat je snelheid weer als vanouds is. Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

Nicholas
Ik ben er nog niet zeker van dat de server geknepen wordt. Met de nieuwe wetgeving die straks komt mag dat trouwens ook niet.

Ik denk eerder dat ze gewoon totaal niets meer investeren in de servers, load balancers, etc. Dat kan natuurlijk wel te maken hebben met eisen van Brein, etc. Ze zijn die newsserver volgens mij liever kwijt dan rijk.

Ziggo, stop gewoon met die nieuwserver en wees daar eerlijk over !
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss

josjan
Snelheid is wat traag; maar dat is niet het grootste probleem.
De bestanden zijn tegenwoordig corrupt en staan er slechts gedeeltelijk op zodat het eindresultaat niet bereikt wordt.
Dus nogmaals:

WAT IS ER MIS MET DE NEWSSERVER VAN ZIGGO?

MisterSenseo
Dus nogmaals : neem een payserver, die van Ziggo is nog nooit goed geweest en heeft een retentie van maar 30 dagen.
Alles wat je binnentrekt is nog maar de vraag of het compleet is.
Trouwens : in Capslock "schreeuwen" wat er mis is maakt op ons niet zoveel indruk, daar kun je gerust mee stoppen, alleen "normale,fatsoenlijke" vragen/opmerkingen maken indruk en dan zijn we bereid om er serieus op in te gaan......Wink
Zoals overal en altijd geldt : actie/reactie-ageren/reageren.....behandel een ander zoals je behandeld wilt worden, dat doen wij hier ook en daarom is het zo'n gezellige ploeg.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

BMP
Nicholas schreef:

Ik ben er nog niet zeker van dat de server geknepen wordt. Met de nieuwe wetgeving die straks komt mag dat trouwens ook niet.

Ik denk eerder dat ze gewoon totaal niets meer investeren in de servers, load balancers, etc. Dat kan natuurlijk wel te maken hebben met eisen van Brein, etc. Ze zijn die newsserver volgens mij liever kwijt dan rijk.

Ziggo, stop gewoon met die nieuwserver en wees daar eerlijk over !

Nee dat ben ik ook niet hoor Grin , maar als er niets meer aan onderhoud word gedaan dan noem ik dat ook gewoon afknijpen PC

Nicholas
Ja, we worden afgeknijpt en uitgeknepen. We moeten die knijper laten uitpeilen!
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss

josjan
MisterSenseo schreef:

Dus nogmaals : neem een payserver, die van Ziggo is nog nooit goed geweest en heeft een retentie van maar 30 dagen.
Alles wat je binnentrekt is nog maar de vraag of het compleet is.
Trouwens : in Capslock "schreeuwen" wat er mis is maakt op ons niet zoveel indruk, daar kun je gerust mee stoppen, alleen "normale,fatsoenlijke" vragen/opmerkingen maken indruk en dan zijn we bereid om er serieus op in te gaan......Wink
Zoals overal en altijd geldt : actie/reactie-ageren/reageren.....behandel een ander zoals je behandeld wilt worden, dat doen wij hier ook en daarom is het zo'n gezellige ploeg.......Wink

KPN news server heeft geen enkel probleem en doet het prima; Waarom zij jullie daartoe niet instaat?
Volgens mij interesseert het jullie geen ene bal wat er mis is met met de newsgroepen CAPLOCK of NIET anders was zeker al eerder actie op genomen. mistersenseo kun je dan beter ook klein schrijven laat staan de schreeuwer ADMIN
Gewijzigd door josjan op 25-11-2012 22:23

Zippo
Ho ho,

KPN news server heeft geen enkel probleem en doet het prima; Waarom zij jullie daartoe niet instaat?
Volgens interesseert het jullie geen ene bal wat er mis is met met de newsgroepen CAPLOCK of NIET anders was zeker al eerder actie op genomen. mistersenseo kun je dan beter ook klein schrijven laat staan de schreeuwers ADMIN en EXPERT

Je bent hier te gast op een forum over Ziggo. Het is niet van Ziggo. Ziggo leest wel mee en wie weet doen ze wat met je opmerking.

Verder is hoofdletter gebruik hetzelfde als schreeuwen, zie Nettiquette
En lees ook eens de Disclaimer & Forum Regels.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

BMP
Zou dat iets zijn om op te nemen als verplicht vak op school? het vak Nettiquette, schijnbaar mist er een stukje opvoeding bij sommige nieuwe internet en fora gebruikers Think
met als aanvulling social-media training, gebeurt de laatste tijd te veel rottigheid.

PCPC
Gewijzigd door BMP op 25-11-2012 22:44

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'newsserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo newsserver Nieuwsgroepen 18 08-09-2014 20:34
newsserver werkt niet en nu alleen betaalde ondersteuning. Service???? Klacht over Ziggo 5 04-03-2014 11:19
Probleem met downloaden van de newsserver Nieuwsgroepen 8 22-05-2012 11:14
Instellen newsserver Instellingen software 8 26-05-2009 17:32
Newsserver storing? Storing 1 29-04-2009 13:00
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:23:15
| Desmark02:20:50
| MisterSenseo03:37:45
| bertusdh04:35:51
| Black Tiger07:07:19
| Gilex08:36:58
| jlebbink10:36:27
| frankgr17:46:36
| Bitfreak20:56:55
| Hefaistos21:26:20
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan