obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Port forwarden
Niels15
Hallo,

Ik heb een ubee ewv3200 router van ziggo met hardware versie 3.9.2 alleen hoe kan ik me port forwarden? Ik heb het zo gedaan alleen er kunnen geen mensen joinen van buitenaf:
reyLS

Weet iemand of ik dit goed heb gedaan?

Niels
 
briolet
Het is correct, als het doorgestreepte deel 0.0.0.0 is. Dit is gewoon een Ziggo bug dat ze zo'n belangrijke instelling niet documenteren in hun manual.
 
Nicholas
Ik dacht dat Protocol op Both moest staan (TCP+UDP.) Was tenminste bij oude firmware zo. Hangt af van toepassing ook.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
briolet
Ik zag door de doorhalingen heen dat je geen 0.0.0.0 als extern adres hebt, dus dat zal het wel oplossen. Je moet alleen in zeer speciale gevallen hier iets invullen. b.v. als je alleen toegang wilt geven vanaf je werkplek. Dan vul je het IP van je werkgever in (als die tenminste een vast IP heeft). De poort staat dan alleen open als je vanaf dat IP adres inlogt. Een optie die vrijwel niemand zal gaan gebruiken denk ik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port forwarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Port Forwarding UBEE EVW3226 Hardware instellingen : 25 30-11-2015
Advertentie