obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Geen Signaal TV
johan11941
Hallo ik heb een probleem, het vogende ik schakel over van zender op NED 1 of 2 en krijg een zwart beeld met de melding E 48-23, dit is alleen op Ned 1 2 en RTL 5 ned 3 en de rest werkt wel, wat kan de orzaak hier van zijn, ik heb een Samsung SMT-C7140 decoder
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Lijkt of een signaal probleem of de decoder heeft een wijziging niet goed overgenomen. Heb je de ontvanger al opnieuw naar zenders laten zoeken? En zo ja, heb je meerdere tv's op de kabel aangesloten? Indien dit het geval is, haal dan de splitter er eens tussen uit en kijk of je dan wel beeld hebt. Het kan zijn dat het tv signaal door een te grote lengte te veel verzwakt wordt. Het signaal is zo afgesteld dat je 10 meter aan kabel kan overbruggen zonder te veel verlies (met de tien meter bedoel ik alle lengtes bij elkaar opgeteld). Zie ook deze pagina voor meer info: http://www.kabelkeur.nl/aansluitgids/...elnetwerk/
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Signaal TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie