obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Zender sortering weg in firmware, waarom?:(
Black Tiger
Samen met collega Kobus hebben we ontdekt dat het bij de Cisco recorder eerst mogelijk was in de Favorietenlijst een eigen zendervolgorde aan te houden.
Wilde je daar bijv. SBS6 op plek 3 hebben (waar normaal Nederland 3 staat) dan was dat gewoon te doen.
Ik wilde graag deze optie, maar kon dat niet. Kobus kon dat wel.

Onderzoek van Kobus wees uit dat er een verschil was tussen onze firmware versies. Hij heeft daarop de ontvanger uitgeschakeld en weer aan gezet waarop deze een firmware update kreeg.
Daarna kon Kobus de volgorde ook niet meer zelf bepalen.

Conclusie: Het verschil moet hem aan de firmware liggen.

Dit is niet prettig. Kan iemand van Webcare (misschien Jelle?) aangeven waarom deze funktie eruit gehaald is, en indien dat niet de bedoeling was, of en wanneer we hem weer terug kunnen verwachten?

Want het is normaliter immers juist de opzet en bedoeling van een Favorietenlijst, dat men zelf kan bepalen welke zenders men daarin wenst te hebben maar ook op welke volgorde!
Ik heb me al vanaf het begin er over geƫrgerd dat ik dit niet kon (ik had de nieuwste firmware al).

Kunnen we deze funktie weer terug krijgen? En zonee, waarom is ie er uit gehaald?
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Is dit geen betere categorie voor je onderwerp?
Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks

Je kunt het beste Jelle even op dit onderwerp attenderen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Ik vond deze categorie het beste.
Namelijk omdat er geen tips en truuks zijn om het op te lossen.
Het is ook geen probleem omdat het niet een funktie is die er wel in zit, maar niet werkt.
Het is gewoon een relatief populaire funktie die er was en er uitgehaald is en als je daar dan niet blij mee bent, lijkt me de klachtensectie de beste categorie, vandaar.Smile

Ik zal even een pm sturen ter notificatie, thanks!
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Ik heb het gezien. Helaas weet ik niet zo snel waarom dit veranderd is. De laatste firmware is van juli 2012 en jullie zijn de eersten waarvan ik het lees Smile. ik ga navraag doen, zodra ik meer weet, kom ik er op terug.
Ziggo WebCare Jelle
 
Black Tiger
Fijn, alvast dank voor de moeite!
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

Black Tiger schreef: Samen met collega Kobus hebben we ontdekt dat het bij de Cisco recorder eerst mogelijk was in de Favorietenlijst een eigen zendervolgorde aan te houden.

Eigenlijk heb ik gisteren met verbazing de opmerking van Kobus gelezen. Ik heb mijn Cisco 8485 al 2 jaar en mij was nooit opgevallen dat die voorkeurslijst in te stellen was. Ik weel niet anders dan dat je ze alleen aan/uit kunt zetten in die voorkeuren. En nu kijken heeft blijkbaar ook geen zin. Maar die van hem was nieuw en er stond misschien nog wel heel oude firmware in. Maar dan is die (negatieve) verandering al heel oud.
 
Black Tiger

Quote

Ik heb mijn Cisco 8485 al 2 jaar en mij was nooit opgevallen dat die voorkeurslijst in te stellen was.

Het kan ook zijn dat het nooit opgevallen is als je nooit een andere volgorde geprobeerd hebt.Smile

Doch het kan ook zijn dat de wijziging ouder is, het is mij niet bekend welke firmware er bij Kobus voorheen op stond, misschien dat hij dat zelf nog weet?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zender sortering weg in firmware, waarom?:(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo : 15 07-10-2016
Nieuwe firmware v3.2 UPC Horizon mediabox, binnenkort ook bij Ziggo. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 06-05-2015
Advertentie