obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw IP (en de bagger service van Webcare)
MHA
Thanks, weer t oude IP en weer de problemen
 
Monteur_kees
waarschijnlijk kunnen we nog een andere keer proberen om het modem uit het systeem te gooien en opnieuw te activeren
maar ik ga er nu van tussen Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
MHA
Als je dat wil doen, heel graag. Want met jullie helpdesk kom ik niet verder. Ik heb vanmiddag echt op het punt gestaan om bij de KPN het bestelformulier in te vullen. Dat is zonde want verder ben ik tevreden over Ziggo. Kun je niet gewoon de lease van het IP beƫindigen?

Hoop dat je iets kan doen voor me. goedenacht!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 26 2013 01:08:37:
Bedankt voor je super service tot nu!
Gewijzigd door MHA op 26-02-2013 01:08
 
Black Tiger
Eventueel kun je bij die andere sites ook nog via een proxy inloggen.

Ik denk niet dat je een gelijkwaardige service bij eender welke provider had kunnen verwachten.
Veelal wordt er dan gezegd dat je via mail contact op kunt nemen om het ip te verwijderen uit de banlijst.Wink
Greetings, Black Tiger
 
MHA
Wat een top service van Monteur_kees. Hier zitten dus de echte experts Wink Alles opgelost. Super!! Dank!
 
BMP

Quote

MHA schreef:

Wat een top service van Monteur_kees. Hier zitten dus de echte experts Wink Alles opgelost. Super!! Dank!


Ja dat is onze Kees Pfft
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Monteur_kees
wat een lof allemaal,Blush maare Graag gedaan
onze service maakt het verschil PCROFL
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

MHA schreef:

Wat een bagger service van Webcare.

Sinds de laatste IP wijziging heb ik wat problemen met blokkades op individuele websites. Ik heb webcare verzocht om een nieuw IP. Mijn werd toegezegt dat ik die na 6 dagen automatisch zou krijgen. Ik dus wachten.

Toen ik na 8 dagen nog geen nieuw IP had maar weer eens contact opgenomen. Blijken ze dit niet eens te kunnen (nieuw IP uitdelen). Moet ik nu echt overstappen naar een andere provider om een nieuw IP te krijgen? Of kan ik zelf iets doen? (Ubee modem)


Ten eerste, mijn excuses voor het antwoord, wij kunnen er niet zomaar voor zorgen dat je een nieuw ip adres krijgt. Wat is precies de reden waarom je een andere ip adres wilde? Op welke sites ben je geblokkeerd en wat is de reden hiervan?
Gewijzigd door Ziggo-WebCare_Jelle op 27-02-2013 14:48
Ziggo WebCare Jelle
 
Bliep
Nou ik heb hetzelfde probleem. Na veel geprobeerd te hebben en een zoektocht op internet kwam ik hier uit. Ik zie dat Monteur Kees hier een Ziggo goeroe is, dus aan Kees de vraag, zou je mij ook kunnen/willen helpen?
 
kobus1960
Beste Bliep, je zit nu in een draadje van Februari.
Start zelf even een onderwerp, dat valt meer op
en het geheel blijft leesbaar. Dit rekt zo uit.Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw IP (en de bagger service van Webcare)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
Advertentie