obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Aangifte programma 2012
BMP
De belastingdienst leuker kunnen we het niet maken, wel trager Cool er is een probleem met het aangifte programma 2012 het lijkt bijna of de pc vastloopt, na geforceerd sluiten werkt alles weer normaal,
dus mensen het ligt niet aan je pc Grin

http://www.belastingdienst.nl/belangr...prive.html

Probleem is bekend ze werken er aan, Think


logo
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
BMP
Update Cool

Mogelijke vertraging in aangifteprogramma bij ‘Eigen woning’ met Windows 7 en 8

06-03-2013

Gebruikt u Windows 7 of 8? Dan kunt u in het aangifteprogramma 2012 vertraging ondervinden bij het invullen van uw gegevens in de rubriek ‘Eigen woning’. Het duurt lang voordat u in het volgende scherm komt.
U gebruikt Windows 7

Gebruikers met Windows 7 kunnen vertraging voorkomen door in het configuratiescherm de instellingen te wijzigen.
U gebruikt Windows 8

Gebruikers met Windows 8 adviseren wij om te wachten tot het volgende scherm in het aangifteprogramma verschijnt. Dit kan even duren. Wij proberen dit probleem op te lossen.



Bij het gedeelte eigen woning gaat het zeer traag ook de gehele pc is zeer traag,... bij veel geduld en alles is ingevuld dan werkt het programma weer snel en vlot.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
briolet
Ben ik blij dat ik het al een maand geleden ingevuld heb. Wink

Maar ik heb dan ook niet een van die twee probleem systemen. Maar daar het gaat vast nog beter dan in het begin van de digitale aangifte. Voordat particulieren digitaal konden aangeven , is men met bedrijven begonnen. Het eerste jaar hadden ze geen eigen programma voor de aangifte van vennotschapsbelasting, maar een adobe reader file met allerlei scriptjes er in. Hierdoor werd je gedwongen Abobe te gebruiken, en omdat dat programma een geheugen vreter was, lag bijna alles stil. Ik had toen nog een adsl lijn en alleen het doorsturen van de data alleen duurde meer dan 10 minuten. Of beter, als je op 'verzenden' drukte was hij meer dan 10 minuten aan het rekenen en het echte versturen duurde dan maar een paar seconden.

De grote boosdoener was het overmatige geheugen gebruik van Adobe waardoor hij virtueel geheugen ging gebruiken. Na een geheugen update begon Adobe acceptabel te lopen. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aangifte programma 2012', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen programma-informatie beschikbaar Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 28-02-2017
CI+ NEOTION geeft gecodeerd programma Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 31-12-2013
Opgenomen programma's overzetten naar pc. Digitale radio en TV via de PC : 4 28-08-2013
Ziggo sociaal jaarverslag 2012 Ziggo nieuws : 2 26-03-2013
UEFA EURO 2012, EK voetbal Algemeen : 15 10-06-2012
Advertentie