obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Liberty Global neemt fors belang in Ziggo
briolet
Vorige week nog was het nieuws: Plaatsing Ziggo-aandelen mislukt toen een paar grote investeerders hun 20% belang in Ziggo probeerde te verkopen. Donderdag (gisten) bleek dat er belangstelling was van Liberty Global. De koersval van vorige week werd in één dag meer dan goed gemaakt. Direct 7% stijging in één dag. Had ik vorige week toch maar een aandeel in Ziggo genomen. Shock
Gewijzigd door briolet op 29-03-2013 21:30
 
Black Tiger
Dan had je toch wat meer dan een aandeel moeten nemen anders had je maar 1 euro en 6 cent verdiend.Smile
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Dat klopt, maar een week ervoor had ik juist en serieuze hoeveelheid obligaties verkocht waar ik nog iets steeds iets voor terug wil kopen. En bij 7% koerswinst over dat bedrag was het om een paar duizend euro winst gegaan. Wink

Maar die koerst bleef een week zo laag omdat niemand er heil in zag. En het was niet eens bij me opgekomen om maar naar Ziggo te kijken.
 
Black Tiger
Dan is het inderdaad jammer ja. Achja.... we can't win them all. Hopelijk lukt het je volgende keer wel. Het zij je in elk geval gegund!Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Liberty Global neemt fors belang in Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie