obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cisco HD recorder problemen na laatste update.
angela013
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met ziggo ivm het niet meer kunnen opnemen via EPG sinds de laatste update. Zij geven aan dat dit bekend is, dat het inderdaad aan de update ligt, er komt een nieuwe, echter het zou nog onbekend zijn wanneer. Advies 2 wkn afwachten en dan eventueel opnieuw bellen.

Was dit bij jullie ook bekend?

groeten
Angela
 
Black Tiger
Nee dit was bij ons nog niet bekend, misschien wel bij Webcare?
In elk geval bedankt voor de melding!
Greetings, Black Tiger
 
Monteur_kees
Angela,

Krijg je een foutmelding te zien of speelt de decoder de opnames niet af

gr,Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
almodovaris
Het probleem met EPG opname heb ik ook, maar heel beperkt. Als ik druk in de EPG op opnemen dan gaat de decoder op zwart en dan herstart hij, eenmalig. Bij herhalen van de opdracht de decoder doet wel wat hij moet doen, opname is wel afspeelbaar, daarom zei ik dat het is een beperkte probleem. En ja, af een toe gaat de decoder vanzelf op zwart, iets blijkt te downloaden (maar geen firmware update) en dan herstart hij waar hij was gebleven.
 
AB_DXB
Na laatste update kan ik de opnames niet meer overzetten naar een andere harddisk/DVD recorder. Ik krijg op alles een melding "Dit materiaal is beveiligd tegen kopieren".
Dit is een ernstige teruggang in functionaliteit.
 
Black Tiger
Volgen mij heb jij het over een Humax recorder, daar gaat dit draadje niet over. Dus daar kun je beter even een nieuw onderwerp voor starten.
Of had jij een truuk ontdekt om opnames van de Cisco over te kunnen zetten?
Greetings, Black Tiger
 
Gilex
Dat lijkt me inderdaad niet over een cisco te gaan.
Die hebben nooit een optie gehad om de opname's te kopieren naar een externe hd of over een intern netwerk.
Al die opties waren/zijn uitgeschakeld door Ziggo/Cisco.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
AB_DXB
Tot de laatste update kon ik opnames kopieren van CISCO 8455 naar een Sony HDD recorder. Gewoon via scart kabel vanaf de VCR uitgang. Vervolgens
CISCO laten afspelen en Sony opname starten. Wellicht wat kwaliteits verlies, maar dat geeft niet.
Nu krijg ik overal melding op "Dit materiaal is beveiligd tegen kopieren".
Er is dus ergens een beveiligingsbitje aangezet door ZIGGO :-(
 
Gilex
saaah op die manier Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Black Tiger
Aha, de scart beveiliging. Daar heb ik al eerder van gehoord. Schijnt er af te kunnen maar dat kost dan extra. Althans... dat heb ik van horen/zeggen, of dat echt waar is, dat is me niet bekend.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco HD recorder problemen na laatste update.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie