obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ubee evw3200 internet versnellen
Goldenass
goede avond, van basis heb ik nu de plus pakket als ik me download en upload snelheid test op http://speedtest.gebruikers.eu/ kom ik uit op 58.56 mb download en 5.24 upload. op http://speedtest.ziggo.nl gaat het snel naar de 30mb en valt het omlaag onder de 3.0mb. me browser is sneller geworden heb ps3 internet getest met internet kabel kwam het bij 27 download snelheid, 4.7 upload snelheid. wat kan ik eraan doen om de maximale snelheid uit me modem te halen dat ik wel ongeveer op de 58.0 download en 5.7 upload zit?
 
MisterSenseo
Allereerst is dubbelposten niet toegestaan en heb ik het 2e onderwerp verwijderd.
Als je test op www.speedtest.net en je neemt server Amsterdam powered by Ookla kun je je verbinding redelijk accuraat testen.
Die 58.56 mb download en 5.24 upload is ronduit netjes te noemen voor Alles in een Plus.
Je kunt niets met je modem uithalen om er meer snelheid uit te krijgen, en ik neem aan dat je alles bedraad gemeten hebt.
Draadloos wordt een heel ander verhaal, dat kunnen duizenden dingen zijn en dit forum staat er vol mee.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Goldenass
sorry voor de dubbele post. kan ik ook iets in de wireless van me modem veranderen voor een beter resultaat?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee evw3200 internet versnellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie