obey-robots.txt
09 December 2016, 18:26
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Voordelige interactieve HD ontvanger / recorder voor trouwe klanten

Zippo
Beste heer ...,

U bent al jarenlang klant bij Ziggo en dat waarderen we zeer. Daarom doen wij u als trouwe klant nu een extra scherp aanbod voor nog meer kijkplezier.

Ons aanbod aan u:
  • een nieuwe Interactieve HD ontvanger voor maar € 69 (normaal € 199).
  • een nieuwe Interactieve HD recorder voor maar € 119 (normaal € 349).

Nog meer kijkplezier. Met een Interactieve HD ontvanger of Interactieve HD recorder haalt u nog meer kijkplezier in huis. U kiest gemakkelijk een goede film uit. Of u kijkt programma's terug wanneer u maar wilt. Heeft u al een digitale ontvanger? Die doet dan prima dienst in uw slaap- of werkkamer.

De Interactieve HD recorder is een Samsung SMT-C7140B of een Humax iHDR-5200C, afhankelijk van de voorraad op dat moment.
  • haarscherpe HDTV-weergave
  • inclusief Smartcard, SCART- en HDMI-kabel
  • 500 GB harddisk (tot 120 uur opnemen)
  • uitgebreide EPG (digitale programmagids)
  • live tv-programma's pauzeren en later verder kijken.
  • HD opnemen en terugkijken in de scherpste kwaliteit
  • twintuner: een programma bekijken terwijl een ander programma wordt opgenomen
  • toegang tot On Demand films en series van Ziggo
  • toegang tot TV Gemist van Ziggo

Van de Interactieve HD ontvanger wordt geen merk en type genoemd. Wie heeft die info?
  • Specificaties Interactieve HD ontvanger
  • haarscherpe HDTV-weergave
  • inclusief Smartcard, SCART- en HDMI-kabel
  • Surround Sound-geluid: Dolby AC-3 (Dolby Digital Plus)
  • uitgebreide elektronische televisiegids (EPG)
  • films en series On Demand beschikbaar zonder extra kosten
  • kijk eenvoudig gemiste programma's terug met TV Gemist

Mooi aanbod! Smile
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

MisterSenseo
@Zippo:

Dank je wel voor deze post, mijn schoonvader heeft er dankbaar gebruik van gemaakt door er vanmiddag meteen op te reageren door Ziggo te bellen en jawel, er komt een Samsung SMT-C7140B aan........Wink
De medewerker merkte wel op dat het alleen voor nieuwe en trouwe abonnees geldt, in mijn ogen dus voor abonnees die langer dan een jaar bij Ziggo abonnee zijn of zo.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Undertaker
Op een paar hele kleine dingetjes die ik persoonlijk niks vind, jij weet al wat ik bedoel. Is het een leuk apparaat en werkt opzich best.
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

Lemmy
Hallo,

Is allemaal heel leuk, maar wat ze bij ziggo vergeten te vertellen is dat je met de 'oude' Cisco interactieve televisie had via de coax kabel. Met de neiuwe Humax decoder moet je dat via je eigen internet netwerk doen. Gaat dus ten koste van je internet snelheid en is lastig om te verbinden. Met de bijgeleverde dongel kun je alleeen contact maken met een ziggo modem of router. Alle andere pakt ie niet. Andere1 optie is via de netwerkkabel/etherkabel. Als je zoals bij mij een metertje of 24 nodig bent ben je erg duur uit en is het nog lastig om door 40 cm dik beton heen te boren in je kamer. Dat het via je eigen netwerk gaat is me er niet bij vertelt door Ziggo. Dat is minder leuk. Ben nu onderhandelende hoe het verder moet.
Lemmy

Monteur_kees
Hoi Lemmy,

je download snelheid wordt minimaal beinvloed,
de verbinding wordt alleen gebruikt ter controle
je film komt binnen via de coax en NIET via je internet verbinding

voor wat betref de routers,,, belangrijk is dat er geen leesttekens gebruikt worden
en dat de fabrieksinstellingen terug gezet moeten worden indien een modem_router gewisseld wordt i.v.m de wpa sleutel

gr, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset

ruudb
Monteur_kees schreef:

je film komt binnen via de coax en NIET via je internet verbinding

gr, Kees

Even een vraag van een leek hierop:
Ik woon in het cogas-gebied,
Kabel komt via Cogas (witte box) binnen, gaat door via een Alloptic kastje naar de UMU 01.
Vanuit de UMU gaat een kabel naar de Ubee ziggo modem en vanuit de UMU (TV-Radio) gaat een kabel naar een Hirschmann GHV 20 ecopower signaalversterker.
Vandaaruit gaat het via een Astro HTF4 vierfach verteiler naar mijn tv(s).

Kan ik op bovenstaand verhaal gebruik maken van de aanbieding van Ziggo (interactieve recorder) of moet ik nog aanvullende zaken aanschaffen) ?

Alvast bedankt voor de terugkoppeling,

Ruud

Lemmy
Hallo kees,

Dank je voor je reactie. Ik dacht inmiddels zelf ook al dat, je via internet contact maakt om te bestellen etc. maar dat de eigenlijke film via de coax gaat. Is wel goed om toch even te lezen. Wat betreft de verbinding van mijn decoder met mijn router, ben ik er nog niet uit en ik weet niet of je dat stukje over leestekens etc. bedoeld als oplossing. Het is mij niet helemaal duidelijk. Mijn router is met ethernetrkabel aan mijn computer verbonden staat op andere kamer, een verdieping hoger, met internet van Telfort en een verbinding maken middels de bijgeleverde dongel lukt dus niet. Ben bang dat het toch boren wordt.
Mvg Lemmy

Monteur_kees
Het antwoord op de leesteken had te maken met ssid naam van je router
dus bijv: ziggo1234 is geen probleem maar z!g_+ zou wel een probleem kunnen opleveren

gr, Kees

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 06 juni 2013, 19:18:39:
Hallo Ruud,

Ik moet toegeven dat Cogas gebied niet in mijn regio is, ik durf daar dan ook geen uitspraken over te doen,
ik zou je dan toch willen door verwijzen naar de Helpdesk
of naar mijn collega Jelle

gr, Kees
Gewijzigd door Monteur_kees op 06-06-2013 19:18
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

cisco 8485
HK audioset

Lemmy
Hallo Kees,
Dank voor je reactie.
Ik gebruik geen leestekens in mijn netwerk ww. Wel nummers. Het lukt met niet om via de bijgeleverde dongel verbinding met mijn netwerk te maken. Heeft dat misschien te maken dat dat ik een andere internet provider dan Ziggo heb? Dat vertelde iemand van Ziggo mij bij de helpdesk. Lijkt met toch sterk dat Humax alleen dongels en decoders maakt voor Ziggo. Of moet ik toch verbinding via netwerkkabel maken?
Met vriendelijke groet,
Lemmy

Monteur_kees
Lemmy,

Hebt u geen mogelijkheid om eerst te testen met een kabel alvorens te gaan boren

m.v.g Kees
Gewijzigd door Monteur_kees op 07-06-2013 00:54

cisco 8485
HK audioset

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voordelige interactieve HD ontvanger / recorder voor trouwe klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
CyanogenMod en APN voor Galaxy S3 Ziggo mobiel telefonie 3 11-11-2016 13:19
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen 43 15-08-2016 15:42
Horizon gebruiken als harde schijf voor films Algemeen 2 31-07-2016 02:22
Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go Ziggo nieuws 6 03-04-2016 14:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseoOnline
| ArieBuu00:26:39
| Zippo01:22:29
| Desmark04:33:15
| Tomar05:58:31
| Black Tiger06:06:26
| knilleske06:22:50
| gerrelle07:46:18
| Gilex07:51:31
| kezeltje08:55:37
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan