obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Xbox Live kan niet meer verbinden met Ubee EVW321B
Lukasz
Aangezien ik hier laatst ook goed ben geholpen met het werkend krijgen van de draadloze verbinding van mijn laptop, probeer ik het nu nog eens met een nieuw probleem.

Ik heb sinds een week internet van Ziggo met een Ubee EVW321B modem. In eerste instantie werkte Xbox Live (verbinding met UTP-kabel) probleemloos en kon ik gewoon online gamen. Sinds gisteren krijg ik echter geen verbinding meer. Ik heb in de tussentijd niets in de instellingen van het modem veranderd en krijg steeds de melding zoals in het plaatje dat ik heb toegevoegd.

De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
- modem 5 minuten uitschakelen en dan weer inschakelen;
- UTP kabel vervangen door een andere, maakt geen verschil;
- UPnP staat ingeschakeld;
- gecheckt of de poorten open staan op http://www.ismyportblocked.com/?pc=xbox en dat is wel het geval.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Lukasz voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
kobus1960
Probeer even de firewall van de EVW op LOW.
 
mesa57
Of zet dat nutteloze ding helemaal uit.
 
Lukasz

Quote

mesa57 schreef:

Of zet dat nutteloze ding helemaal uit.

Haha, dat is niet echt een optie vrees ik. Maar ik begrijp dus dat er veel problemen zijn met dat modem.

De firewall heb ik al op low staan, dus dat is niet de oplossing helaas.

Het gekke is dat het draadloze internet het op mijn laptop een aantal dagen geleden weer niet deed, exact hetzelfde probleem als waar ik eerder in een ander topic (http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3999&rowstart=0) mee ben geholpen. Ik checkte de instellingen en het kanaal stond weer op "auto" zonder dat ik er iets aan had veranderd. Ik heb hem toen weer terug veranderd naar kanaal 1 en gek genoeg deed Xbox Live het toen wel weer.

Vandaag, weer een aantal dagen later dus, deed m'n draadloze verbinding het op mijn laptop wéér niet en Xbox Live ook niet. Instellingen gecheckt en bij wifi stond het nog gewoon op kanaal 1. Nogmaals voor kanaal 1 gekozen en de "verandering" toegepast en toen deed de wifi op m'n laptop het wél weer. Xbox Live echter niet.

Het lijkt er dus op dat er elk aantal dagen weer iets veranderd in het modem waardoor ik geen gebruik kan maken van wifi op m'n laptop en wel/niet (dat wisselt elkaar dus af) gebruik kan maken van Xbox Live. Iemand enig idee waar dit door komt en belangrijker: hoe ik het kan voorkomen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox Live kan niet meer verbinden met Ubee EVW321B', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Advertentie