obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Cisco interactieve hd rec. reset automatisch
Zigzag
Tel. En modum bij het apparaat verwijderd en nogsteeds resetten uit zich zelf, nu net 3 x achter elkaar.
Ziggo gebeld en vrijdag komt er een monteur langs,en nu hopen dat hij het kan oplossenSmile
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Waarschijnlijk kan de monteur wel een oorzaak vinden. Desnoods moet de ontvanger vervangen worden. Overigens lijkt mij het aarden van de ontvanger niet nodig (en ook niet verstandig), dit omdat het apparaat dubbel geïsoleerd is. Er zijn dus geen elektronische componenten welke verbinding hebben met het chassis. Ook is de ontvanger voorzien van een verflaag waardoor aarden ook niet makkelijk is. Tevens kan het aarden gevaarlijk zijn. Als je het apparaat aard (via bijvoorbeeld de verwarming of de aardleiding van een stopcontact) en er door een ander defect apparaat toch spanning op komt te staan, is dit geen pretje bij aanraking.

Hoor graag van je of het probleem na monteur is opgelost en dan waardoor.
Ziggo WebCare Jelle
 
Zigzag
Zelf aan het apparaat rommelen ga ik niet doen ,laat het wel ff weten👍
 
Zigzag
Ziggo monteur langs geweest en die kon niks vinden,heeft alles 2 x doorgemeten.
Nu heb ik een nieuw cisco apparaat ontvangen en die doet het prima.
Ik moet alleen nog het oude apparaat terug sturen binnen3 weken.
Ik ben er nu wel blij meeBye-happy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco interactieve hd rec. reset automatisch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie