obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
adapter problemen
boreak
Goedemiddag.
Ik op mijn computer twee harde schijven. Op de ene is windows 7 geïnstalleerd en op de andere windows 8. Als ik met windows 7 opstart kan ik via Ziggo internetten.
Als ik windows 8 opstart is het niet mogelijk daar mijn TPLink- en ook mijn Netgearadapter te installeren, dus kan ik ook niet internetten (allen met ene heel oude zyxelladapter.
Sluit ik windows 8 af en start ik daarna weer op met windows 7, dan is mijn TP-link niet meer als apparaat terug te vinden. Ik moet dan het bijbehorende softwareprogramma deinstalleren en de computer herstarten en alles weer opnieuw installeren. Dat geldt trouwens ook voor de Netgearadapter.
Een zeer langdurig proces.

Heeft iemand misschien een tip?
Of....
Al vast bedankt.

Boreak
 
mesa57
Leuk he, dat windows 8. Niet dus. Ik heb als zoveel rare problemen met W8 gezien dat ik er met mijn vingers (voorlopig) vanaf blijf.
 
kobus1960
Computer met een kabel verbinden aan de router.
Windows 8 opstarten, als het goed is krijg je driver updates,
indien deze beschikbaar zijn voor die apparaten. Vaste kabel
er weer uit en het zou moeten werken allemaal.
 
boreak
Bedankt voor het antwoord, maar de TPLink-adaper heb ik gisteren gekocht en deze heeft al de nieuwste drivers.
Verder heb ik beide Windows-versies gisteren opnieuw geïnstalleerd.
Toen ik nog bij Telfort zat, draaide beide systemen vlekkeloos op de al zeer oude Zyxeladapter.

Boreak
 
boreak
Met dank voor de reacties en goede tips.
Vandaag een nog voor mij onverwachte beta-update van TP-Link voor Windows 8 gevonden en gedownload, vervolgens op de win8 de bijbehorende driver geïnstalleerd en het probleem is nu voor beide windowsprogramma's opgelost.
 
kobus1960
Mooi! Dank voor de feedback!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'adapter problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 24-11-2017
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Advertentie