obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Firewall Ubee EVW320B
Hikmet24
Goedendag,

Ik heb een vraag, in me modem zit een ingebouwde firewall die ik kan instellen als laag middel en hoog. Wanneer ik de firewall op middel of op hoog zet dan kan ik niet sneller dan 50 kb/s downloaden.. Ik weet dat er bepaalde poorten dan worden beperkt zodat je niet sneller kunt downloaden dan 50 kb/s Of althans zo is het bij mij. Zet ik de firewall op laag dan kan weer op volledige snelheid downloaden. Veder heb gebruik ik Bitdefender Total security en dat is een Firewall & een Antivirus, Anti Trojan programma. Nou vraag ik me of het wel zo handig is om en de Firewall van de modem te gebruiken en de Firewall die op me pc is geinstaleerd .....? Ik wil namelijk zo veilig mogelijk zijn voor indringers .

Groetjes.
 
kobus1960
Volgens mij is de PC ruimschoots "dicht".
Je kan het modem op laag of uit zetten.
 
Hikmet24
Over de veiligheid maak ik me geen zorgen, ik wordt wel goed beschermd , aanvallen worden netjes tegengehouden en geïnfecteerde bestanden worden heel snel gevonden en gedesinfecteerd.
ik wil graag weten ''dubbele firewall gebruiken'' , is dat vragen om problemen.... ?? toe nu toe gaat het gewoon goed....
 
kobus1960
Als je bedoelt, een firewall in je modem + een firewall in je PC maakt 2, nee.
Meerdere antivirus/firewall progjes in je pc, ja. Dat gaat vaak niet goed samen.
 
Hikmet24
Dank je wel :-) Ik weet genoeg, ik kan dus rustig de firewall in me modem aanlaten .
me tv me mediaspeler en me printer is ook op het netwerk aangesloten , ook die worden goed beschermd door de firewall van de modem toch?

< Ik merkte dat ik de vraag in een verkeerde groep heb geplaatst , wil één van de mod's naar een goede groep verplaatsen ? >
 
kobus1960
Geen dank, beschermt en wel, en verplaatst Thumbs Up
Overal is in te breken, maar geen spoken zien!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firewall Ubee EVW320B', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo : 8 01-10-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie