obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Eigenwijs en nogal iriterende computer.
Hikmet24
Goedendag,

Ik heb een computer waarmee ik behoorlijk aan irriteer..

Wat is het probleem..

Ik gebruik Firefox en op een bepaalde tijd maakt niet op welke website ik zit dan is het net alsof me pc wordt aangevallen.. ik krijg ineens misschien tienduizenden keer het scherm te zien met ''U staat op het punt om ... tabbladen te sluiten. Weet u zeker dat u wilt doorgaan? En ik kan voor geen meter het dit bewerking stoppen en uiteindelijk wordt Firefox afgesloten.. En het storende is, wat ik aan het doen wordt gewoon gewist. Wil ik Firefox opnieuw opstarten moet ik Firefox uit het Taakbeheer verwijderen.

Wat heb ik geprobeerd om het op te lossen..

Internet kabel eruit getrokken en gaan scannen op virus spyware malware etc.
Firewall instellingen opnieuw ingesteld
Modem gerest en Firewall van de modem op hoog gezet.
Zorgen dat de beveiligingsupdates up to date zijn.
Verschillende virusscanners en spyware Trojaan en malware scanners geprobeerd.
Internet Explorer en Google Chrome toegang tot Internet blokkeren.
poorten gecontroleerd
Firefox instellingen opnieuw ingesteld en opnieuw geïnstalleerd.

En niks heeft geholpen.. Gebruik ik Internet Explorer en Google Chrome voor het surfen dan crasht deze programma's , wanneer en z'n aanval is dan lopen deze twee programma's gewoon vast.

Ik irriteer me stierlijk aan me computer, wie o wie heeft een idee hoe ik dit probleem oplos voor dat ik de computer uit het raam gooi..

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
BMP
Hallo Hikmet,

Kijk eerst even of er niet een fysieke toets van het keyboard of muis blijft hangen, je zal niet de eerste zijn Smile

Het lijkt wel wat op een browser hyjacker https://support.norton.com/sp/nl/nl/h...file_en_us
Lukt het daar niet mee? ga hier http://www.bleepingcomputer.com/downl...dwcleaner/even naar toe en download awdcleaner en scrol naar beneden en neem ook Junkware Removal Tool even mee, er staan nog meer handige programma's, voer die programma's even uit, die vinden meestal wel iets.

Start eens op met alleen netwerkondersteuning kijk of het dan goed is, is dat zo dan kan je stapsgewijs kijken welk programma misschien de problemen veroorzaakt.

Is het probleem er dan nog, dan raad ik je aan systeem herstel te proberen, kom je nog niet verder installeer Windows opnieuw op c: zonder te formatteren (dan kan je eventuele bestanden nog redden).

Veel succes Wink



Ps: Avast is ook goede gratis antivirus software Thumbs Up en ik zou de firewall niet hoog zetten heeft wel enige beperkingen.
Gewijzigd door BMP op 21-01-2014 21:21
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Je hebt 1 ding niet genoemd en daar denk ik als eerste aan, een toets van je toetsenbord die blijft hangen.
Probeer eens een ander toetsenbord ?

Edit: ik schreef dit tegelijk met mijn voorganger hihi
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP

Quote

MisterSenseo schreef:

Je hebt 1 ding niet genoemd en daar denk ik als eerste aan, een toets van je toetsenbord die blijft hangen.
Probeer eens een ander toetsenbord ?

Edit: ik schreef dit tegelijk met mijn voorganger hihi


een dejavu, dat hebben wij eens vaker gehad Annoying
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
flatcoated
Heb een vergelijkbaar probleem gehad. Was inderdaad een defecte muis. Linker knop bleef soms geactiveerd.
 
MisterSenseo
@BMP: inderdaad, dat hebben we vaker..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigenwijs en nogal iriterende computer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
laptop en computer verschillende snelheid Snelheid : 5 03-02-2016
Z2 internet - geen internetverbinding mogelijk met oude XP computer (met UTP) Opleveringsproblemen : 8 14-01-2014
Verbinding op nieuwe computer Instellingen software : 2 27-08-2009
geen verbinding met xp computer(s) Storing : 13 25-03-2009
vista computer geen internet Storing : 3 28-07-2008
Advertentie