obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Problemen internet met Humax ihdr-5300c
Fanart
Hallo allemaal,

Ik heb een decoder thuis staan van een Humax IHDR-5300c daarmee wil ik op het internet komen met een WIFI Dongle.
nadat ik in de WIFI instellingen mijn WPA2-AES code heb ingevoerd en getest heb, geeft hij een foutmelding aan dat het incorrect is en dat ik opnieuw naar de instellingen moet gaan kijken.
ook heb ik het geprobeerd om de beveiliging op mijn Ambit EVW320B uit te zetten zowel Firewall als WIFI beveiliging ook dit pakt de Humax niet.
De Humax Dongle zelf, doet het wel op een PC maar niet op de Humax.

Nou hoop ik dat jullie me kunnen helpen.

Mvg.

Fanart
 
mesa57
Eenvoudig paswoord kiezen (geen speciale tekens / spaties) en de humax een keer naar fabrieksinstellingen resetten.
 
Fanart
@mesa57 het is me gelukt door het apparaat te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dankjewel Grin
 
mesa57
Geen dank Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen internet met Humax ihdr-5300c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie