obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
'Ziggo verhoogt snelheden per 1 mei voor alle abonnees'
bartje
nou ja..het is echt waar hoor maar de pc staat 50 cm van de router...is dat dan zo raar?
Gewijzigd door bartje op 04-05-2014 15:55
 
bartje
en dit is rechtstreeks via de modem..

het probleem zit dan toch in de bekabelde verbinding van de router naar de pc ? de kaart werkt goed en de router draadloos dus ook...
bartje voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door bartje op 04-05-2014 16:00
 
briolet
Volgens mij haal je dat alleen draadloos met het 802.11ac protocol. Maar dan moet je al een erg nieuwe router hebben. Met mijn Ubee blijf ik draadloos op 90 Mbit steken.

Dat een oude PC de boosdoener is, kan ik niet echt geloven. Ik heb thuis ook een gigabit netwerk, en binnen het netwerk haal ik makkelijk de 800 Mb/s. Beide iMacs, (1x early 2009 en 1x late 2009)

De wan-lan van oude routers kan wel roet in het eten gooien. Zie de wan-lan snelheid op smallnetbuilder.com van diverse routers.

NB: Note aan webwaster: Ik verander wat typo's en voer dat in als reden tot bewerking, maar onder mijn bericht staat alleen reden en het verhaal wat ik in het reden veld invoer zie ik niet. Shock
Gewijzigd door briolet op 04-05-2014 16:14
 
bartje
SORRRYYY !! Jullie hebben gelijk ik had de kabel er ook nog inzitten dus zal hij die waarschijnlijk erbij gepakt hebben..

hier onder de echte resultaten van het draadloze adaptertje..

De Icidu staat er niet tussen briolet

nou in ieder geval allemaal bedankt voor de reacties tot zover!!
bartje voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door bartje op 04-05-2014 16:29
 
Black Tiger

Quote

maar onder mijn bericht staat alleen reden

@Briolet: Dat had ik intern ook al eens aangegeven, ik vind het zelf ook verwarrend. Maar als je op het "reden" klikt, zie je dus wel de reden die jij hebt aangegeven.
Feitelijk ben ik van mening dat dit niet klikbaar moet zijn maar net als bij andere forum software er gewoon meteen bij moet staan. Of de makers van phpfusion dat nog zullen toepassen is de vraag. Het is echter wel bij ons intern bekend maar wij kunnen dat niet verhelpen. Zit in de software nu eenmaal zo.
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

bartje schreef:

.... ik had de kabel er ook nog inzitten dus zal hij die waarschijnlijk erbij gepakt hebben..


Het is maar goed ook dat hij bij keus uit twee, de kabel pakt. Wink

Ik kan bij netwerk de voorkeurs volgorde instellen als er twee methodes beschikbaar zijn, maar kan me niet voorstellen dat iemand wifi boven vast wil hebben.

@Black Tiger: Bedankt voor de tip.
 
Zippo

Quote

briolet schreef:
NB: Note aan webwaster: Ik verander wat typo's en voer dat in als reden tot bewerking, maar onder mijn bericht staat alleen reden en het verhaal wat ik in het reden veld invoer zie ik niet. Shock


Ik duik hier eens in, lijkt me makkelijk aan te passen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Middels code wijziging zou dat wel te doen moeten zijn ja.Wink
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Fixed! Ik heb de functie omgedraaid. Als je er nu op klikt verdwijnt de edit reden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
bartje
FIXED ALSO!!

Ik had nog een oude (dacht kapotte )sitecom router liggen die ik toch weer aan de gang kreeg en nu dit resultaat bekabeld!

dus mijn pc is niet te oud hahaha

was het toch iets met wan van de icidu router...

Nou ja ..iedereen bedankt voor de reacties nog.
bartje voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; ''Ziggo verhoogt snelheden per 1 mei voor alle abonnees'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Advertentie