obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
reclame links in beeld
tinnie-53
als ik hier inlog heb ik steeds reclame meldingen links in me scherm
'ze varieren van *bekijk fotos van vrouwen in je regio * tot reclame over ziggo of typhone of google enz....
hoort dit erbij ?
het staat tussen de activiteit en de leden enquete
als ik dit op een of andere manier kan verwijderen hoor ik dit graag van jullieSmile
fijne dag
tinnie
 
BMP
Je eigen surf gedrag bepaalt de reclame die je ziet, dat heeft google goed voor elkaar. Cool

Ik wil je adviseren een ad blokker, plugin in je browser te installeren.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Tja de reclame is noodzakelijk om inkomsten te genereren om de hosting kosten te betalen en alles gratis te houden.

Een adblocker zie ik vanuit dat perspectief natuurlijk niet graag, maar het staat je vrij om het te blokkeren. Andere optie is om je cookies te verwijderen. De cookies houden je "interesses" bij, dat is wat BMP bedoelt met "houden je surfgedrag" bij.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
briolet
Ook met addblokkers uitgeschakeld zie ik die reclame niet. Ik heb mijn brouwser (Safari) ingesteld om flash-plugins standaard niet uit te voeren. Ik zie dus alleen een "klick-to-play" button ten teken dat daar een flash element zit. Na een paar keer klikken weet je dat daar altijd reclame onder en klik je niet meer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'reclame links in beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld Klacht over Ziggo : 10 08-02-2016
groen beeld Philips tv Algemeen : 4 24-12-2015
Horizon mediabox beeld loopt vast. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 20-09-2015
Advertentie