obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
printer niet meer bereikbaar sinds Ziggo
Jobert
Ik ben sinds kort over op Ziggo met een Cisco modem epc3928.
Mijn Brother printer (die eerder prima werkte op het vorige wifi-netwerk) heb ik (succesvol) aangesloten op het nieuwe Wifi-netwerk van Ziggo Smile.
Maar deze printer is ook bij herinstallatie van de software niet zichtbaar of bereikbaar Frown.

Wie weet hier raad?

Groeten

Jobert
 
Black Tiger
Beste Jobert.

Kun je eens aangeven om welk type Brother het gaat? Enige tijd geleden heb ik zelf namelijk een Brother aangesloten op een Tele 2 wifi netwerk. Opeens was hij pleitmans en ook niet meer te vinden.
Toen heb ik het via de handleiding opgelost uiteindelijk, moest een speciale tcp/ip poort maken op en pc als ik het me goed herinner.

Ik zou me kunnen voorstellen dat je op de pc eerst printer volledig moet verwijderen als je dat nog niet gedaan hebt.
Anders kan ik misschien in de handleiding nog iets vinden om je te helpen.
Greetings, Black Tiger
 
Jobert
Het gekke was dat ik zonder de reset van de netwerkinstellingen op de printer al contact had met het wifinetwerk had, en de printer aangaf dat ie succesvol verbonden was.

Maar inderdaad, de netwerkinstellingen op de printer compleet resetten en vervolgens opnieuw configureren.
Ineens had ie toen wel contact. Hij begon spontaan oude printopdrachten te printen...

Dank voor de tip.
 
Black Tiger
Mooi te horen dat het gelukt is, bedankt voor de terugkoppeling!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'printer niet meer bereikbaar sinds Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie