obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
geen Ziggo product mogelijk wel kabelaansluiting
willempi
Omdat ik niet weet waar ik deze vraag moet posten plaats ik deze maar hier.

Voor familie was ik een alles in één basispakket aan het bestellen. Tijdens het webformulier invullen kreeg ik de melding dat er geen Ziggo op het adres beschikbaar is. De site verwijst doorverwezen naar aansluitingen.nl maar dat is voor nieuwbouwhuizen volgens mij. In het huis zit echter wel een kabelaansluiting en in de wijk is Ziggo ook gewoon beschikbaar. Vermoedelijk moet er dan alleen maar ergens een schakelaar omgezet worden.

Weet iemand misschien of daar kosten aan verbonden zijn en of dit een langdurige procedure is?
 
Zippo
Misschien kun je het beste je bestelling telefonisch doen, kunnen ze gelijk je informeren over wel of geen aansluiting en of dat dan geregeld kan worden.

Loop ik wel commissie mis als je het via een link uit de ziggo acties had besteld. Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
willempi
Dat is inderdaad een goede raad. Had ik ook zelf wel kunnen bedenken eigenlijk Cool
Bedankt voor de snelle reactie en sorry van je commissie maar dat is dan weer goed voor je karma Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen Ziggo product mogelijk wel kabelaansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie