obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Apple TV met UBEE3200
Koop
Geachte experts,

Alles werkte prima bij mij. Nooit geen problemen. Tot enkele dagen geleden. Ik heb niets veranderd.
De Apple TV ziet wel mijn netwerk, maar ik krijg geen verbinding (code 3905). Hij maakt soms snel even verbinding met mijn netwerk. Goede ontvangst. Maar dat duurt enkele seconden en dan is alles weer weg. Modem 30 seconden gereset hielp niet.
Ook mijn MacbookPro begint problemen te krijgen. Goede ontvangst maar geen reactie. Alles is dan "dood". Ik schakel de wifi op mijn laptop dan even uit en gelijk weer aan. En dan gaat alles weer goed tot een volgende keer.
Ik heb niets bedraad.
Zou het ook te maken kunnen hebben dat de snelheid is opgehoogd.

Met vriendelijke groet,
Koop.
 
Koop
Het probleem met de AppleTV is opgelost. Ik heb middels een micro USB de software op de AppleTV opnieuw geïnstalleerd. Er zal wel een bitje scheef hebben gezeten.

Met vriendelijke groeten,
Koop.
 
Black Tiger
Apart probleem, niet gedacht dat een stukje firmware zo'n kuren kon veroorzaken, zo ziet men maar weer.

Bedankt dat je de oplossing even liet weten!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Apple TV met UBEE3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Bekabeling UBEE3200 naar Horizon mediabox Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 7 01-07-2016
Geen wifi verbinding met apple apparaten, wel met windows laptop Eigen netwerk : 3 08-12-2014
Cisco EPC 3928 werkt niet goed samen met Apple netwerk Eigen netwerk : 3 23-07-2014
Advertentie