obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
verhuizing van modem
Tuur Vedde
Hallo, weet iemand of je een geactiveerd modem los kan koppelen en op een ander adres ( ook een ziggo aansluiting) kan gebruiken?
(Ik probeer mijn modem bij mijn ouders aan te sluiten omdat dat van hun kapot is en er pas over een paar dagen een nieuwe zal zijn.)

Groet,
Tuur Vedde
 
MisterSenseo
Zodra je dat modem bij je ouders aansluit op hun coax, moet je het modem op hun abonnement en met hun activatiecodes activeren, dan moet het gewoon werken.
Tenzij het een HorizonBox betreft, dan heb je pech, die staat op klantnummer en adres geactiveerd.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verhuizing van modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie