obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Horizon
Black Tiger
Ik ben ook reuze benieuwd. Want tot nu toe was het onmogelijk om internet van Ziggo te nemen zonder analoog kabel abonnement.
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo

Quote

Black Tiger schreef:

Ik ben ook reuze benieuwd. Want tot nu toe was het onmogelijk om internet van Ziggo te nemen zonder analoog kabel abonnement.


Uhu, daarom wil ik het ook zo graag weten.
Volksstammen doen hun tv abo weg om via schotel of Kodi of whatever voor veel minder veel meer en betere tv af te nemen........ Pfft
Ik niet overigens, ik schijn de enige ter wereld te zijn die perfect beeld en geluid van DigiTV van Ziggo heeft........ Pfft
Sja, of ik weet wat perfect monteren en aansluiten is, maar ik zal wel gewoon geluk hebben hahahaha.
Ik ben perfect tevreden, ik stap nie over voorlopig.......... Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Nja, betere TV met Kodi vind ik zeer twijfelachtig, althans als 't om films gaat, veel hakkelingen hier.
Schotel heb ik ook en daar ben je gewoon een bak meer geld kwijt voor zenders, even los van de enorme slechte service van Canal Digitaal waar regelmatig aantoonbaar vanalles mis gaat. Die is er al jaren geleden uit gekiept bij mij.Smile
Misschien stappen ze over naar KPN ofzo?

Ik ben in elk geval ook tevreden, die app is ook handig, dus hier wordt er ook voorlopig niet overgestapt, hooguit naar het Horizon pakket.Pfft
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Ik heb het Horizon pakket dus al en ik vind het leuk, geinig, goed van kwaliteit, soms nuttig van apps haha, ik gebruik hoofdzakelijk digitale tv met replay en opnemen, werkt hier voortreffelijk.
2e Horizonbox via bedraad netwerk met elkaar verbonden, werkt feilloos ( deed het via Coax en WiFi overigens ook perfect ).
Opnemen en Replay doe je met 2e box alsof je de 1e bedient, de "grote" Box is de centrale unit, je merkt niet eens dat je uit een ander apparaat speelt, zalig.......... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Effe off-topic dan nog.
2de Horizonbox? 2de hands gekocht of zo? Is wel gaaf op die manier.
Maar de hoofd-Horizon kan toch ook tot 5 programma's tegelijk opnemen, toch?
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Nee ik heb een 2e erbij gehuurd, die verbind je dan met de eerste.
De eerste is dus als het ware de hoofdbox, en daarmee kun je gewoon alles en de 2e verbind je dan en die is een stuk kleiner, maar handig want je hebt alles bij de hand.
Alles wat op de eerste opgenomen staat, inderdaad 4 programma's tegelijk opnemen en ondertussen digitaal tv kijken zowel op de eerste als op de 2e Box, je hebt 6 tuners tegelijk tot je beschikking, kun je afspelen op de 2e.
Eerste box hoeft niet aan om met de 2e tv te kijken of op te nemen of af te spelen of replay te kijken, het is net of het een afzonderlijke MediaBox is.
Ik heb als vanouds weer eens te snel gereageerd en heb een N router ingebouwd, tegenwoordig hebben de HorizonBoxen een ac router ingebouwd zitten.
Ik heb wel de ervaring dat WiFi op beide frequenties beter zijn dan de gemiddelde router en het werkt tegelijk dus ik zie tot nu toe alleen maar voordelen, hihi
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Hartstikke mooi, bedankt voor de heldere uitleg!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Vlater
hallo,

over het opzeggen van tv/radio:

staat nergens op de website maar bij ziggo op de afdeling opzeggingen kan je er dus blijkbaar naar vragen. mijn abbo zou dan 5 euro minder worden daar hoef je het in mijn ogen niet voor te doen......
 
Digiservice
Je hebt altijd een signaal van Ziggo nodig voor internet. Daardoor kun je analoge tv nooit opzeggen en wel van de andere diensten gebruik maken. Met de 5 euro wordt, denk ik, de huur van de Horizon bedoeld. Die huur je Nl voor 5 euro/mnd.

Dus als je internet van Ziggo hebt, heb je automatisch ook analoge tv van Ziggo.
 
Vlater
even een live update....

zit op dit moment al 45 minuten aan de lijn met ziggo....

schijnt een fout in de administratie te zijn waardoor de technische afdeling mijn ticket niet op kan pakken..

oftewel tot nu toe na 2 weken hebben we nog niets gedaan voor u. heeft u nog een momentje geduld....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Horizon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie