obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
tv zenders installeren
Antonius
Ik heb onlangs een Philips tv 32PFL7605H 2e hands aangeschaft. Ik heb de CI module uit mijn oude tv overgezet. Wat ik ook probeer mbv de Ziggo handleiding om de tv zenders te installeren ik krijg telkens de mededeling: onjuiste netwerkfrequentie. Terwijl ik 474.00 ingetoest heb.
Ik heb contact gehad met ziggo. Dit heeft niet tot een oplossing geleid.
Mvg Antonius
 
MisterSenseo
Volgens Ziggo is uw toestel NIET geschikt voor de CI module voor digitale tv van Ziggo, zie https://www.ziggo.nl/televisie/mediab...en/ci-plus en klik op tabblad 'test je tv' halverwege de pagina.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Antonius
beste Senseo
wanneer ik het typenummer 32PFL7605H/12 invul op de door jou genoemde site krijg ik het bericht dat het toestel geschikt is voor digitale t.V interactieve tv is niet mogelijk. Heeft het hiermee te maken?
 
MisterSenseo
Nee, dat kan er niet mee te maken hebben want het is standaard dat CI modules geen interactieve tv ondersteunen.
BTW mijn fout, ik had een verkeerd type ingevoerd en dus heb je gelijk dat hij wel geschikt is.
Wat je vervolgens kunt proberen is ipv 474.00 ...... 474.000 in te voeren, ik heb ooit eens een klok horen luiden dat je er soms een extra 0 bij moet voegen, probeer het zou ik zeggen.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kezeltje
bij sommige TV's moet je de frequentie in kHz invoeren: dus 474000
zonder punt of komma.
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Antonius
Beste mensen
Bedankt voor het meedenken. Het venster waarin de netwerkfrequentie kan worden ingevuld, heeft niet de mogelijkheid om extra 0 of punt in te voeren.
De tv in kwestie heeft altijd gefunctioneerd met een ziggokastje. Ik heb tv gereset naar fabrieksinstellingen
maar ook dat helpt niet.
Wanneer er nog suggesties zijn dan houd ik me aanbevolen.
 
kezeltje
Ik heb een LG en bij de installatie kan ik kiezen in welk land ik de TV wil gebruiken.
Wanneer ik b.v. Finland kies, dan krijg ik andere mogelijkheden dan wanneer ik voor nederland kies
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv zenders installeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie