obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren
ArentAlbert
Ik heb per Email van Ziggo bericht ontvangen, dat Ziggo binnenkort gebruik van IPv6 gaat maken.

Ik heb mijn Modem in Bridge modus en moet dus mijn eigen router (RT-AC66U_B1) activeren, ik heb echter 7 instel mogelijkheden.

Bij de klantenservice kan men mij niet helpen, wie kan mij helpen, bij voorbaat dank

Mvrgr,
ArentAlbert
 
Black Tiger
Hallo ArentAlbert.

Sorry voor het late antwooord, ik was enkele dagen afwezig en dacht dat een van de anderen geantwoord zou hebben.

Er is op dezelfde dag van jouw vraag een soortgelijke vraag geplaatst met screenshots. Veelal lijken de in te vullen zaken op elkaar, kun je daar iets mee?
https://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=5362&pid=37107

Overigens..,.Om eerlijk te zijn, het heeft weinig zin om momenteel ipv6 te activeren, je kunt er nog niet meer mee dan met ipv4.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPv6 Algemeen : 7 09-12-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Activeren Technicolor modem Klacht over Ziggo : 3 26-05-2016
Advertentie