obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
PS4 wakker maken via internet?
superfury
Het lijkt er op dat mijn PS4 nu sinds kort correct door de modemgezien wordt(zelfs na reboot terwijl de PS4 in stand-by staat).

Het enige probleem is dat de PS4 niet inschakeld terwijl hij in rustmodus staat. Via het lokale netwerk werkt dat wel, via buiten (internet) niet.

Zodra de PS4 eenmaal aan staat gaat het vanaf buiten het netwerk goed.

Het enige probleem is dat ik hem niet aan krijg wanneer hij in rustmodus staat terwijl ik de Android app(of PS Vita) vanaf een ander netwerk probeer te verbinden.

Ik heb poort 987(UDP) in de portforwarding regels gezet(naast de andere remote play poorten).
Mist er nu nog iets? Weet iemand hoe ik dit oplos(zonder een 24/7 PC die aan staat in het netwerk)?

Op dit moment heb ik de volgende PS4 poorten geforward:
9295 TCP/UDP
9296-9297 UDP
9303 UDP
9304 TCP/UDP
929 TCP/UDP
987 UDP
997 TCP/UDP
En verder nog wat NAT poorten:
1935 TCP
3074 UDP
3480 TCP
3478-3479 TCP/UDP
80/443 TCP
Gewijzigd door Black Tiger op 09-01-2022 00:30
 
Black Tiger
Even wat tekst aangepast, er komen om een of andere reden wat vreemde links.

Bij mijn weten gaat wat jij wilt niet. De WOL functie werkt volgens wat ik aan handleidingen lees alleen op het interne netwerk.
Heeft ook totaal geen zin dat vanaf externe verbindingen te starten.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS4 wakker maken via internet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie