obey-robots.txt
06 December 2016, 20:54
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

snelheid

mannesboy
ik heb @home intensief 8000 maar met twee computers komt hij er niet aan de snelheid nu geeft hij aan downloads 480 kb /sec ,upload 124.7 kb/sec , conn 293 conn/min , ping 16.0 ms ,nu is mijn vraag waar het aan ligt ? ik heb wel router tussen twee computers .wie kan mij helpen ik heb er geen verstand van . alvast bedankt

Zippo
intensief 8000 is 8000 kilo bit oftewel 1000 Kilobytes of 1 Megabyte per seconde. Met 480 Kilobyte per seconde haal je minder dan de helft van de beloofde snelheid.

Dat kan aan je eigen instellingen liggen, maar het kan ook aan de manier van testen liggen.

Je eigen instellingen kun je verbeteren met TCPIP optimizer, zie eerste link op http://ziggo.gebr...?cat_id=12.

Test verder eens met behulp van de tweede link daar.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Zippo
Namens mannesboy;

79365435

komt niet verder maar tussen twee computers zit een router maar goed het blijft tries ;-(

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Zippo
Via pm vraagt mannesboy of het aan zijn router kan liggen.

Antw. Door je router er eens tussenuit te halen weet je het zeker!

Je bent toevallig niet draadloos op die router aangesloten?

mannesboy
nee niet draadloos ,kijk ik had eerst pakket regelmatig 4000 pakket en daar was ik best wel tevreden en toen had ik al router en ging goed alleen af en toe paar sec stroom van de router uitzetten en dan weer aanzetten en dan loop hij weer goed ,maar ik dacht ga eens kijken hoe het werkt intensief 8000 maar ik blijft bij snelheid van regelmatig 4000 vandaar dat ik raar vindt ,@home zei ik moest 30sec stroomtoevoer van de kabelmodem onderbreken en dat heb ik gedaan maar hij komt niet aan de intensief 8000
Gewijzigd door mannesboy op 28-01-2007 11:49

Zippo
Er kunnen twee dingen aan de hand zijn;
1- @home heeft 'vergeten' de snelheid op te voeren.
2- het kabelmodem moet idd gereset worden.

1- heeft de helpdesk gekeken of het abonnements vorm goed staat ingesteld?
2- probeer je kabel modem eens 30 minuten ipv seconden van de stroom te houden. Of in het configuratie scherm van het kabelmoden zit ook een restart button. (Tenminste in de Moterola) Probeer die eens.

kaltun
Hoi,

wat me wel opvalt is dat er 2 computers aangesloten zijn, dus wat je beste kunt doen is gewoon de router ertussen uithalen, eventueel computernaam aanpassen, en dan nogmaals kijken wat voor een snelheid je haalt
want als ik naar je download spec. kijk, lijkt het inderdaad dat ze vergeten zijn om je up-te-graden zijn
Gewijzigd door kaltun op 30-01-2007 14:59

kaltun
hoi,

even het volgende om te kijken wat het probleem is of kan zijn even een paar handelingen:

of de computer spyware vrij is:
wat je kun doen is volgende
start ==> uitvoeren ==> tik je in "cmd"(zonder aanhalingsteken) vervolgens krijg je zwarte dos scherm ervoor, type "netstat "(zonder aanhalingsteken) waar de cursor knippert en geef enter.

je krijgt info te zien wat belangrijk is om te weten hoe meer regels komen onder proto hoe langzamer je computer/ internet verbinding is, want die regels duiden aan dat er verbinding is met het internet
zijn er weinig of helemaal geen regels te zien dan is het een andere probleem

even afmakenGrin

mocht het besmet zijn met spyware , dan kun je oa spyware remover gebruiken ( bijv Hitmanpro ==> www.hitmanpro.nl)
Gewijzigd door kaltun op 01-02-2007 14:11

pinnhead31
wanneer je een router gebruikt is het ook verstandig om deze eens te resetten/ van het stroom te halen.
sommige routers lopen (net als de livebox van orangeWink) nog wel eens vol

lism
Het klopt inderdaad dat een router , of modem een herstart nodig hebben na x aantal dagen (of zelfs weken). De beste manier is eventjes het stroom eruit halen, en weer erin pluggen. Je hoeft niet perse overigens de stroom eruit te halen, zoiets kan ook bij modernere routers via de webinterface, en ook bij het SB5100 Modem (de zwarte).

Je test op speedtest.net zie ik, probeer die van Quicknet eens? Ik haalde vanmiddag ook maar 4000KBPS gemiddeld, terwijl ik met usenet ruim 1MB haal. Speedtest sites, zeggen dus helemaal niets.

Ook kan het ook zijn dat 1 van de machines, toevallig updates aan het binnenhalen is met Windows. Zoals geroepen was, probeer eens zonder de router en koppel het modem direct achter 1 van de computers. (vergeet niet je modem een reset te geven, om van het geleerde MAC-adress af te komen).

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
snelheid monteur? Klacht over Ziggo 8 29-11-2016 09:20
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde Ziggo nieuws 7 06-05-2016 22:21
Ziggo verhoogt snelheid 120Mbit/s-abonnementen naar 150Mbit/s Snelheid 10 14-03-2016 14:32
laptop en computer verschillende snelheid Snelheid 5 03-02-2016 13:17
internet snelheid Snelheid 13 25-12-2015 15:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger00:07:29
| MisterSenseo00:58:00
| Bitfreak01:04:38
| Justin2301:48:43
| Hefaistos02:42:31
| Gilex03:31:18
| kezeltje08:31:57
| Desmark09:07:09
| buijs11:08:42
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan