Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
Pagina 1 van 2: 12
|
Ziggo Wireless up-down en uit
|
|
notmycupoftea |
Geplaatst op 01-12-2011 23:18
|
Activiteit » Willemstad Berichten: 6 Lid sinds: 01-12-2011 |
Hoi allemaal, Ik weet niet of ik hier al kan posten maar schijnbaar is de klantenlijn van Ziggo na 10 pm gesloten.... Vandaag is bij ons Ziggo alles in een plus geinstalleerd met een wireless routrer van Cisco. Fantastisch beeld, goeie internet verbinding, maar helaas slechts tot precies een uur geleden. Toen viel de modem uit. Eerst ging de bandbreedte eraan toen geen verbinding meer. Dan na een minuut of drie komt de verbinding weer terug, kan je 10 seconden internet gebruiken (op 54 Mbps slechts) en valt de boel weer uit. Nou weet ik dat ik eerst de klantenservice moet bellen,maar naast dat die dus dicht is,heb ik daar zeer slechte ervaringen mee: het duurde meer als drie weken om uberhaupt de boel hier in huis aangesloten te krijgen vanwege een fout in hun systeem bij onze telefonische bestelling....maar dat is een heeeeel ander verhaal Mocht hier iemand zijn die hetzelfde probleem heeft gehad en een fix heeft scheelt me dat iig een half uur in de wacht staan om daarna prolly te horen dat ik de modem moet resetten.(done that) Modem: Cisco EPC3925 Laptops: Acer en Sony Vaio. Nogmaals het werkte ineens niet meer, maar vanmiddag als een trein EN voor wie het zich afvraagt, ik werk nu vanaf mijn Laptop verbonden via mn mobiele telefoon Thanks! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02-12-2011 00:56
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Trek alle stekkers er voor een half uur uit. Zet dan de router weer aan. Paar minuten wachten totdat alle leds rustig zijn, vervolgens je andere apparaten. Laat de Cisco even rustig op gang komen, het kan goed zijn dat ie een update van Ziggo krijgt, die tijd heeft ie even nodig. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 02-12-2011 07:31
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Onderwerp verplaatst naar een passende categorie.
|
|
|
notmycupoftea |
Geplaatst op 02-12-2011 09:06
|
Activiteit » Willemstad Berichten: 6 Lid sinds: 01-12-2011 |
Hoi Zippo, Vanochtend alles gereset, en het werkt, alhoewel het bereik van het wireless nog maar de helft is van gister... ik vermoed dat er toch wel degelijk iets mis is met de router. Zal zo de HD bellen Thanks anyway! GR |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02-12-2011 10:02
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Je moet er wel rekening mee houden dat je WiFi netwerk de snelheid aanneemt van je traagste apparaat. Heb je dus een laptop op G snelheid en eentje op N snelheid, zal je netwerk op G snelheid, dus max 54Mb draaien. Smartphone of tablet drukken om dezelfde reden de snelheid van je totale WiFi netwerk. |
|
|
notmycupoftea |
Geplaatst op 02-12-2011 10:12
|
Activiteit » Willemstad Berichten: 6 Lid sinds: 01-12-2011 |
Hoi Zippo, Gister, met alle apperaten aan het downloaden, en installeren(we zijn net verhuist) top snelheden. tot precies 10:30pm. HD geeft me dezelfde tip als jij, verder denken ze niet dat het aan hun ligt.... Ondertussen in het niet meer uitgevallen, wel erg langzaam Gr |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-12-2011 16:16
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Misschien kun je er niks mee maar mijn ervaring is dat hoe hoger het WiFi kanaal is hoe minder bereik je hebt en hoe lager je snelheid.........misschien een tip om je WiFi kanaal zo laag mogelijk te zetten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
notmycupoftea |
Geplaatst op 02-12-2011 16:32
|
Activiteit » Willemstad Berichten: 6 Lid sinds: 01-12-2011 |
@mr senseo: je bedoeld letterlijk....op de grond zetten...? |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-12-2011 17:16
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote Je stelt me die vraag toch niet serieus hoop ik ?!?!?!? De bedoeling is om je WiFi kanaal op kanaal 1,2,3,4,5 of 6 te zetten ipv 13,12,11 of 10. Sorry voor de late reactie,ik moest eerst mijn kin weer op zijn plek zien te krijgen,die was op de grond gevallen......... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
notmycupoftea |
Geplaatst op 02-12-2011 17:34
|
Activiteit » Willemstad Berichten: 6 Lid sinds: 01-12-2011 |
Euhm, yes, ik was serieus ....my apologies for being a digibeet dus nu de vraag: hoe zet ik hem op die kanalen? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Wireless up-down en uit', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie