obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Wireless up-down en uit
notmycupoftea
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik hier al kan posten maar schijnbaar is de klantenlijn van Ziggo na 10 pm gesloten....
Vandaag is bij ons Ziggo alles in een plus geinstalleerd met een wireless routrer van Cisco.

Fantastisch beeld, goeie internet verbinding, maar helaas slechts tot precies een uur geleden. Toen viel de modem uit. Eerst ging de bandbreedte eraan toen geen verbinding meer. Dan na een minuut of drie komt de verbinding weer terug, kan je 10 seconden internet gebruiken (op 54 Mbps slechts) en valt de boel weer uit.

Nou weet ik dat ik eerst de klantenservice moet bellen,maar naast dat die dus dicht is,heb ik daar zeer slechte ervaringen mee: het duurde meer als drie weken om uberhaupt de boel hier in huis aangesloten te krijgen vanwege een fout in hun systeem bij onze telefonische bestelling....maar dat is een heeeeel ander verhaal

Mocht hier iemand zijn die hetzelfde probleem heeft gehad en een fix heeft scheelt me dat iig een half uur in de wacht staan om daarna prolly te horen dat ik de modem moet resetten.(done that)

Modem: Cisco EPC3925
Laptops: Acer en Sony Vaio.

Nogmaals het werkte ineens niet meer, maar vanmiddag als een trein

EN voor wie het zich afvraagt, ik werk nu vanaf mijn Laptop verbonden via mn mobiele telefoon Wink

Thanks!
 
kobus1960
Trek alle stekkers er voor een half uur uit. Zet dan de router weer aan.
Paar minuten wachten totdat alle leds rustig zijn, vervolgens je andere
apparaten. Laat de Cisco even rustig op gang komen, het kan goed zijn
dat ie een update van Ziggo krijgt, die tijd heeft ie even nodig.
 
Zippo
Onderwerp verplaatst naar een passende categorie. Wink
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.
 
notmycupoftea
Hoi Zippo,

Vanochtend alles gereset, en het werkt, alhoewel het bereik van het wireless nog maar de helft is van gister... ik vermoed dat er toch wel degelijk iets mis is met de router.

Zal zo de HD bellen

Thanks anyway!

GR
 
kobus1960
Je moet er wel rekening mee houden dat je WiFi netwerk de snelheid
aanneemt van je traagste apparaat. Heb je dus een laptop op G snelheid
en eentje op N snelheid, zal je netwerk op G snelheid, dus max 54Mb
draaien. Smartphone of tablet drukken om dezelfde reden de snelheid
van je totale WiFi netwerk.
 
notmycupoftea
Hoi Zippo,

Gister, met alle apperaten aan het downloaden, en installeren(we zijn net verhuist) top snelheden. tot precies 10:30pm. HD geeft me dezelfde tip als jij, verder denken ze niet dat het aan hun ligt....

Ondertussen in het niet meer uitgevallen, wel erg langzaam

Gr
 
MisterSenseo
Misschien kun je er niks mee maar mijn ervaring is dat hoe hoger het WiFi kanaal is hoe minder bereik je hebt en hoe lager je snelheid.........misschien een tip om je WiFi kanaal zo laag mogelijk te zetten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !
 
notmycupoftea
@mr senseo: je bedoeld letterlijk....op de grond zetten...? Cool
 
MisterSenseo

Quote

notmycupoftea schreef:

@mr senseo: je bedoeld letterlijk....op de grond zetten...? Cool


Je stelt me die vraag toch niet serieus hoop ik ?!?!?!?
De bedoeling is om je WiFi kanaal op kanaal 1,2,3,4,5 of 6 te zetten ipv 13,12,11 of 10.
Sorry voor de late reactie,ik moest eerst mijn kin weer op zijn plek zien te krijgen,die was op de grond gevallen.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !
 
notmycupoftea
Euhm, yes, ik was serieus ....my apologies for being a digibeet Shock
dus nu de vraag: Grin hoe zet ik hem op die kanalen?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Wireless up-down en uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 3 23-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 18 24-04-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018