obey-robots.txt
06 December 2016, 13:08
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

alleen ned1 te ontvangen

roel
als ik zenders heb gezocht komt er te staan MIN 158 zenders gevonden!! iemand een idee hoe dit kan??
 
Decibert
Heb je een foutmelding op de andere zenders? Zo ja, welke?

Indien E-19: kijk eens hier: www.ziggo.nl/smar...

Indien E-48-52: het kan samenhangen met een recente frequentiewijziging. Kijk hier: http://ziggo.gebr...p;pid=4576
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
roel
nee previeuw verlopen op alle behalve op ned 1
 
kraakie
Ziggo ff bellen dan is je kaartje niet geregistreerd bij hun
Heb ik ook gehad

Binnen 24 uur werkte het weer bij mij.
Wel ff je kaartje bij de hand houden voor het smartcardnummer
Gewijzigd door kraakie op 24-06-2009 09:22
 
Decibert
Als je geen extra zenderpakketten wilt bestellen kun je het het best doen via het automatische menu onder 0900-1884, optie 2, daarna 1, daarna weer 1. Als je wil extra zenderpakketten wilt hebben kun je het best op de website "Bel mij terug" invullen, Sales belt je dan automatisch binnen een paar minuten terug (www.ziggo.nl/prod..., links onderin)Beide methodes vermijden belkosten en eventuele wachtrijen op andere afdelingen.

Overigens kan je het net zo makkelijk via de website zelf activeren.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
kraakie
Decibert schreef:
Als je geen extra zenderpakketten wilt bestellen kun je het het best doen via het automatische menu onder 0900-1884, optie 2, daarna 1, daarna weer 1. Als je wil extra zenderpakketten wilt hebben kun je het best op de website "Bel mij terug" invullen, Sales belt je dan automatisch binnen een paar minuten terug (www.ziggo.nl/prod..., links onderin)Beide methodes vermijden belkosten en eventuele wachtrijen op andere afdelingen.

Overigens kan je het net zo makkelijk via de website zelf activeren.


Via de site werkte niet bij mij toen maar gebeld Wink
 
Decibert
Wat werkte er niet via de site? De R is geen cijfer en hoort dus niet bij het Smartcardnummer.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
kraakie
Decibert schreef:
Wat werkte er niet via de site? De R is geen cijfer en hoort dus niet bij het Smartcardnummer.


I know had alles via site gedaan ding zij alles ok etc maar week later nog niks

Toen gebeld die konden niks vinden dus toen handmatig door hun geactiveerd.

Website gaat dus niet altijd goed Smile
 
Decibert
Website gaat dus niet altijd goed


Dat is helaas waar, ja.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alleen ned1 te ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alleen Internet pakket mogelijk??? Abonnementen 4 26-04-2016 23:14
Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail Instellingen software 3 02-02-2016 17:32
Alleen zwart-wit beeld met Samsung SMT-C7140 Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 4 14-11-2014 00:42
newsserver werkt niet en nu alleen betaalde ondersteuning. Service???? Klacht over Ziggo 5 04-03-2014 11:19
e.mails ontvangen en verzenden Storing 2 28-01-2014 17:56
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:13:52
| Zippo00:16:38
| kezeltje00:45:46
| Desmark01:20:58
| buijs03:22:31
| jlebbink04:49:33
| Gilex05:57:34
| Matty11:47:54
| Drenthe201611:57:59
| Monteur_kees13:33:23
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan