Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
alleen ned1 te ontvangen
|
|
roel |
Geplaatst op 23-06-2009 21:48
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 22-06-2009 |
als ik zenders heb gezocht komt er te staan MIN 158 zenders gevonden!! iemand een idee hoe dit kan?? |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 24-06-2009 00:08
|
![]() Activiteit ![]() » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Heb je een foutmelding op de andere zenders? Zo ja, welke? Indien E-19: kijk eens hier: www.ziggo.nl/smartcard Indien E-48-52: het kan samenhangen met een recente frequentiewijziging. Kijk hier: http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...8&pid=4576 Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
![]() De feiten scheiden van de emoties |
|
|
roel |
Geplaatst op 24-06-2009 00:36
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 22-06-2009 |
nee previeuw verlopen op alle behalve op ned 1 |
|
|
kraakie |
Geplaatst op 24-06-2009 09:22
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 04-02-2009 |
Ziggo ff bellen dan is je kaartje niet geregistreerd bij hun Heb ik ook gehad Binnen 24 uur werkte het weer bij mij. Wel ff je kaartje bij de hand houden voor het smartcardnummer Gewijzigd door kraakie op 24-06-2009 09:22 |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 24-06-2009 09:47
|
![]() Activiteit ![]() » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Als je geen extra zenderpakketten wilt bestellen kun je het het best doen via het automatische menu onder 0900-1884, optie 2, daarna 1, daarna weer 1. Als je wil extra zenderpakketten wilt hebben kun je het best op de website "Bel mij terug" invullen, Sales belt je dan automatisch binnen een paar minuten terug (www.ziggo.nl/producten, links onderin)Beide methodes vermijden belkosten en eventuele wachtrijen op andere afdelingen. Overigens kan je het net zo makkelijk via de website zelf activeren. Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
![]() De feiten scheiden van de emoties |
|
|
kraakie |
Geplaatst op 24-06-2009 12:02
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 04-02-2009 |
Quote Decibert schreef: Als je geen extra zenderpakketten wilt bestellen kun je het het best doen via het automatische menu onder 0900-1884, optie 2, daarna 1, daarna weer 1. Als je wil extra zenderpakketten wilt hebben kun je het best op de website "Bel mij terug" invullen, Sales belt je dan automatisch binnen een paar minuten terug (www.ziggo.nl/producten, links onderin)Beide methodes vermijden belkosten en eventuele wachtrijen op andere afdelingen. Overigens kan je het net zo makkelijk via de website zelf activeren. Via de site werkte niet bij mij toen maar gebeld ![]() |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 24-06-2009 15:23
|
![]() Activiteit ![]() » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Wat werkte er niet via de site? De R is geen cijfer en hoort dus niet bij het Smartcardnummer.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
![]() De feiten scheiden van de emoties |
|
|
kraakie |
Geplaatst op 24-06-2009 15:30
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 04-02-2009 |
Quote Decibert schreef: Wat werkte er niet via de site? De R is geen cijfer en hoort dus niet bij het Smartcardnummer. I know had alles via site gedaan ding zij alles ok etc maar week later nog niks Toen gebeld die konden niks vinden dus toen handmatig door hun geactiveerd. Website gaat dus niet altijd goed ![]() |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 24-06-2009 18:01
|
![]() Activiteit ![]() » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Quote Website gaat dus niet altijd goed Dat is helaas waar, ja. Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
![]() De feiten scheiden van de emoties |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alleen ned1 te ontvangen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Alleen Internet pakket mogelijk??? | Abonnementen | : 4 | 26-04-2016 |
Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail | Instellingen software | : 3 | 02-02-2016 |
Alleen zwart-wit beeld met Samsung SMT-C7140 | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 4 | 14-11-2014 |
newsserver werkt niet en nu alleen betaalde ondersteuning. Service???? | Klacht over Ziggo | : 5 | 04-03-2014 |
wel mail ontvangen, niet verzenden | Instellingen software | : 6 | 18-11-2012 |