obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
alleen ned1 te ontvangen
roel
als ik zenders heb gezocht komt er te staan MIN 158 zenders gevonden!! iemand een idee hoe dit kan??
 
Decibert
Heb je een foutmelding op de andere zenders? Zo ja, welke?

Indien E-19: kijk eens hier: www.ziggo.nl/smartcard

Indien E-48-52: het kan samenhangen met een recente frequentiewijziging. Kijk hier: http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...8&pid=4576
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
roel
nee previeuw verlopen op alle behalve op ned 1
 
kraakie
Ziggo ff bellen dan is je kaartje niet geregistreerd bij hun
Heb ik ook gehad

Binnen 24 uur werkte het weer bij mij.
Wel ff je kaartje bij de hand houden voor het smartcardnummer
Gewijzigd door kraakie op 24-06-2009 09:22
 
Decibert
Als je geen extra zenderpakketten wilt bestellen kun je het het best doen via het automatische menu onder 0900-1884, optie 2, daarna 1, daarna weer 1. Als je wil extra zenderpakketten wilt hebben kun je het best op de website "Bel mij terug" invullen, Sales belt je dan automatisch binnen een paar minuten terug (www.ziggo.nl/producten, links onderin)Beide methodes vermijden belkosten en eventuele wachtrijen op andere afdelingen.

Overigens kan je het net zo makkelijk via de website zelf activeren.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
kraakie

Quote

Decibert schreef:
Als je geen extra zenderpakketten wilt bestellen kun je het het best doen via het automatische menu onder 0900-1884, optie 2, daarna 1, daarna weer 1. Als je wil extra zenderpakketten wilt hebben kun je het best op de website "Bel mij terug" invullen, Sales belt je dan automatisch binnen een paar minuten terug (www.ziggo.nl/producten, links onderin)Beide methodes vermijden belkosten en eventuele wachtrijen op andere afdelingen.

Overigens kan je het net zo makkelijk via de website zelf activeren.


Via de site werkte niet bij mij toen maar gebeld Wink
 
Decibert
Wat werkte er niet via de site? De R is geen cijfer en hoort dus niet bij het Smartcardnummer.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
kraakie

Quote

Decibert schreef:
Wat werkte er niet via de site? De R is geen cijfer en hoort dus niet bij het Smartcardnummer.


I know had alles via site gedaan ding zij alles ok etc maar week later nog niks

Toen gebeld die konden niks vinden dus toen handmatig door hun geactiveerd.

Website gaat dus niet altijd goed Smile
 
Decibert

Quote

Website gaat dus niet altijd goed


Dat is helaas waar, ja.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alleen ned1 te ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen Internet pakket mogelijk??? Abonnementen : 4 26-04-2016
Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail Instellingen software : 3 02-02-2016
Alleen zwart-wit beeld met Samsung SMT-C7140 Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 14-11-2014
newsserver werkt niet en nu alleen betaalde ondersteuning. Service???? Klacht over Ziggo : 5 04-03-2014
wel mail ontvangen, niet verzenden Instellingen software : 6 18-11-2012