obey-robots.txt
03 December 2016, 14:39
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

wegvallende verbinding sitecom router & wireless USB stick

jandrdw
Ik heb sinds kort een alles in 1 pakket van ziggo maar er blijven problemen met een draadloze verbinding via de Sitecom 300N router en Sitecom 300N USB-stick. De verbinding blijft erg laag en valt zo vaak weg dat ik nu maar met een kabel werk die door het huis loopt. De instelling zijn al gewijzigd door alleen "B+G" te activeren en "N" te de-activeren, maar het probleem blijft bestaan. Wie weet raad?
Gewijzigd door jandrdw op 26-11-2009 13:10
 
Gigabyte
Heb je ook een ander kanaal nummer geprobeerd?
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B <ONLINE Smile Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
jandrdw
Ja, dat heb ik geprobeerd maar dat hielp helaas niet
 
mesa57
Wat valt er eigenlijk uit ? Je draadloze verbinding of de verbinding van de router met internet ? Veel routers hebben het probleem dat als het kabelmodem even uitvalt, de router geen goede connectie meer legt bij het weer opkomen van het modem. Als je draadloze verbinding wegvalt zou je eens moeten onderzoeken of hij niet per ongeluk geconnect heeft met een ander netwerk in je buurt wat toevallig sterker is. Dit is vaak een software / instellingen probleem.
 
jandrdw
De draadloze verbinding valt uit; zover ik kan vaststellen ligt het probleem namelijk niet bij het modem want via de vaste kabelverbinding heb ik wel altijd contact.
 
Gigabyte
Je kan even kijken op de site van Sitecom of er nog een nieuw firmware is uitgebracht voor deze router.
Kijk dan goed naar het type nummer, 300N is het soort maar niet het type nummer, deze kan je vinden op de router zelf.
Het kan ook zijn dat er voor de USB stick alweer nieuwe drivers zijn.
Gewijzigd door Gigabyte op 28-11-2009 19:00
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B <ONLINE Smile Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
mesa57
Ik lees hier :
At 25m our connection to the router became unstable, so this isn't a good buy if you want a wireless network that extends throughout a large house. Its range didn't improve when we disabled channel-bonding.


Maar een beperkte afstand dus.
 
JoDevill
Ik heb geen oplossing voor je...ik kan je alleen vertellen wat mijn ervaring is.
Ik heb dus dezelfde wireless Sitecom 300N router en Sitecom 300N USB-stick, 3x zelf en het werkt echt probleemloos.
Mijn router staat in de woonkaer bij de aansluiting en mijn pc op 2 hoog en het werkt prima.
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je router of usb stick brack is...zou toch maar even proberen die zooi te ruilen.
 
mesa57
Het kan zijn dat het heel druk is op het kanaal wat je geselecteerd hebt en/of je een default ssid gebruikt wat hetzelfde is als andere.
Met http://www.metage...s/inssider kun je de kanaal bezetting checken.
 
jandrdw
Ik heb een nieuwe EnGenius Long Range USB Adapter gekocht en die werkt probleemloos; probleem zal dan toch bij de Sitecom USB adapter liggen. Dank voor jullie hulp in ieder geval!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallende verbinding sitecom router & wireless USB stick', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 17 03-06-2016 20:32
wegvallende verbinding Storing 6 06-05-2016 09:25
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750) Software vragen 4 07-03-2016 17:07
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet Storing 5 07-03-2016 08:11
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:38:42
| buijs01:07:49
| Black Tiger01:28:30
| Desmark03:02:21
| Gilex03:18:02
| kezeltje04:21:06
| Zippo04:29:47
| Bitfreak05:09:18
| Puma05:40:26
| Justin2305:46:09
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan