obey-robots.txt
06 December 2016, 20:54
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Speciaal voor Ziggo ontworpen: een Siemens Gigaset Dect Telefoon. Overal in huis bellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Bij bellen niet hoorbaar voor anderen

Gijs1
Hallo
Regelmatig ben ik bij bellen niet te verstaan door de andere partij, de lijn lijkt gewoon dood. Al diverse keren gemeld bij Ziggo, krijg alleen dooddoeners als vervang de kabels , sluit rechtstreeks aan op modem (Motorola 5121E), reset etc etc, maar niets helpt
ik heb een Siemens Gigaset DECT telefoon
groet
Gijs
 
birdsong
Ik heb het zelfde probleem ben al 4 maanden bezig met ziggo maar nog steeds geen oplossing.
het is een waardeloze organisatie echte amateurs.
ik heb de moet nu opgegeven omdat je met de personen van de klantenservice niet verder komt en klantonvriendelijk word behandeld.
Heb vandaag nog een collega kunnen overtuigen om absoluut niet over te stappen naar ziggo heb hem uitgelegd waarom niet na mijn verhaal was hij blij dat hij zich nog niet had aangemeld.
Ik heb nu informatie opgevraagd bij tmobile deze bied nu ook telefoon en internet aan in dit gebied.
Als ik van ziggo af kan komen liefs vandaag nog dan morgen want je staat met je rug tegen de muur en ze hebben echt maling aan je.

groeten Fred
 
McBeukie
Ik zou eerst nog is een pb tje sturen naar 1 van de webcare mensen van Ziggo hier op het forum.. Misschien dat zij wel iets voor je kunnen betekenen?? Is er in de 4 maanden wel al een monteur bij je langs geweest om te kijken of het aan hun installatie ligt??? Het kan natuurlijk ook liggen aan je eigen aansluitingen. Ik zeg niet dat dat het geval is maar heel vaak wordt er naar een provider toe geklaagd dat iets niet werkt en ligt het aan een kabeltje die brak is of een muuraansluiting die niet helemaal goed zit. Is je internet wel stabiel en je tv doet die het wel goed?. Hoe lang is het telsnoer van je modem naar de telefoon etc.

Nou succes met je keuze en hopelijk wordt het naar teveredenheid opgelost. ( wil je de uitkomst nog laten weten??)
Gewijzigd door McBeukie op 30-07-2010 07:08
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Gijs1
McBeukie

De telefoonkabel van modem naar telefoon basisstation is ongeveer 9 meter. Het zal niet aan het snoer liggen aangezien telefoongesprekken normaal tweedraads verlopen. Als ik het wel kan verstaan is de koperverbinding goed. Maar ergens wordt mijn microfoonsignaal verwijderd.
De meeste uitgaande gesprekken gaan goed, wat het langs sturen van een monteur natuurlijk moeilijk maakt.
Internet en televisie/radio is prima.

Omtrent je oplossing met de 'webcare' mensen hier op dit forum. Ik heb geen idee wie dat zijn. Misschien kan je me per PB aangeven wie dat zijn ?

Overigens kwam ik er gisteren achter dat bij het inloggen op de ziggo.gebruikers groep mijn account niet meer bestond en dat terwijl ik al uit de multikabel tijd lid was eerst van multikabel gebruikersgroep en daarna van Ziggo. Heb ik wat gemist.

@Birdsong:
Om nu speciaal lid te worden van dit forum alleen om je gal te spuien over jouw problemen met Ziggo is niet erg opbouwend. In het algemeen ben ik wel tevreden en het vinden van een intermitterende telefoonfout is een tijdrovende en moeilijke klus.
Gewijzigd door Gijs1 op 30-07-2010 09:35
 
Gijs1
Patrick,

Ik wil het best nog een keer proberen, maar ik vind een telefoonkabeltje twijfelachtig, dan zou ik er veel meer last van moeten hebben. Een kabel is vrij statisch en verbindingen zullen niet door trillingen in huis half los/vast gaan zitten.
Vervelende is dat het sporadisch optreedt (voor zover ik gebeld wordt of zelf bel) maar het is wel zeer hinderlijk als het optreedt.
Kan het geen software, modem of VOIP probleem zijn ? Of wellicht in het DECT gebeuren, (ver)storing in de GHz band door draadloze modems, draadloze surround sound sets ?
Je hoort van me zodra ik iets meer weet.

groet
Gijs
 
Gijs1
We zijn nu een maand verder. De meeste telefoongesprekken gaan goed. Incidenteel niet goed verstaanbaar. Deze week toevallig drie maal achtereen gebeld door iemand die na opnemen mij niet kon verstaan. Bij de 3e keer kon ik het nummer uit het display van de telefoon overnemen en direct terugbellen. resultaat: goede verstaanbaarheid aan beide kanten.
Dus het lijkt er niet op dat dit bekabeling is.
iemand nog ideeën ?
groet
Gijs
 
Bennie
In den bosch en om geving is dit een veel voor komende storing ziggo geeft toe dat de fout bij hun zit.
Ik heb hier al 4 maanden last van en het audio valt heel veel keren weg. en alles wat maar vervangen kon worden van ziggo is dan ook door ziggo vervangen. Ze weten het zelf gewoon niet wat deze storing veroorzaakt.
 
Gijs1
Dank je wel Bennie voor je antwoord. Ik kreeg van Ziggo de indruk dat ik de enige was. Maar ook om mij heen hoor ik hetzelfde en de Ziggo Webcare persoon Patrick op deze site heeft het ook over eigen kabeltjes, andere telefoon rechtstreeks aansluiten op het modem etc., maar ik hoor nu nooit eens dat het ook aan de Ziggo kant zou kunnen liggen.

Het grote probleem is dat het een zgn intermitterende storing is, dwz hij treedt niet altijd op. Er is geen peil op te trekken wanneer zoiets gebeurt. Als de fout hard wordt kan je een monteur laten komen, maar een monteur 24/7 beschikbaar te hebben die alle telefoontjes opneemt is natuurlijk ook niet mogelijk.

Ik heb ergens op een Engelstalige site gelezen dat het een fout is van mijn Motorola modem alleen ik kan dat niet meer terugvinden
 
Bennie
Gijs bedankt voor de reactie, In het begin van deze storing was ziggo in de veronderstelling dat de oorzaak van deze storing in mijn bekabeling of apparatuur zou zitten. omdat mijn siemens gigaset al enkele jaren oud was heb ik nieuwe panasonic telefoons gekocht. Daarna zijn er drie monteurs bij mijn over de vloer geweest o,a om de aansluitkabels en het modem te vervangen ( ubee modem ) . Er zijn ook metingen vanaf mijn huis door ziggo verricht deze gaven geen fout aan. Verder heb ik op advies van ziggo twee maal een week grafieken gemaakt en bij gehouden met o,a hoe laat ik belde of gebeld werd met de tel.nummers erbij en de tijds duur van het bellen en de tijd van het onderbreken van het audio signaal ( ik blijf de personen aan de andere kant van de tel.lijn wel horen en mijn horen ze regelmatig wegvallen ) En inderdaad Gijs het is zeer wisselvallig het gaat ooit een halve dag goed en dan ineens val ik in een volgend gesprek van b.v vier minuten zes keer weg.
Bij navraag bij andere ziggo gebruikers uit mijn omgeving die ook last van deze storing hebben gebruiken de meeste net als ik het alles in 1 pakket van ziggo.
Ik bekijk het nog twee weken aan maar dan stop ik met ziggo deze storing kost mijn nog geld ook , regelmatig bel ik maar met 06. om maar weer niet uit te hoeven leggen als ze mijn niet horen gewoon even moeten wachten tot ik weer te horen ben.

GR.Bennie
Gewijzigd door Bennie op 16-10-2010 08:42
 
Gijs1
Bennie,
Bij mij is het niet zo dat gedurende het gesprek mensen mij niet meer kunnen horen, maar direct vanaf opnemen. Het is dan goed of het is niet goed. Bij niet goed dus de andere kant hoort mij opnemen maar geen geluid, kan ik wel direct terugbellen als ik het nummer herken en dan werkt het goed.
Het treedt zowel bij bellen als gebeld worden, maar de meeste keren bij gebeld worden.
En soms is het ook wel weer een week lang goed.
Oja en ik heb ook een All-in-one pakket, maar denk niet dat het aan die combinatie ligt. Bij een los abo krijg je volgens mij hetzelfde modem
Gewijzigd door Gijs1 op 03-09-2010 10:29
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij bellen niet hoorbaar voor anderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
CyanogenMod en APN voor Galaxy S3 Ziggo mobiel telefonie 3 11-11-2016 13:19
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing 4 07-11-2016 15:41
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger00:07:33
| MisterSenseo00:58:04
| Bitfreak01:04:42
| Justin2301:48:47
| Hefaistos02:42:35
| Gilex03:31:22
| kezeltje08:32:01
| Desmark09:07:13
| buijs11:08:46
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan