obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Bij indrukken Tekst gaat ITV steeds opnieuw installeren. HELP!
The Hunter
Ik heb sinds zaterdag een Samsung SMT H3102 decoder.De installatie van ITV ging toen ook al lastig maar toen is het gelukt.Echter vandaag moest ik vanwege een kleine hapering even de stekker eruit doen voor een reset.Sindsdien steeds als ik teletekst gekeken heb en hem weer uit wil doen begint de decoder Interactieve Televisie te installeren.Het gaat dan om de installatie van de kabelmodem. Aan de installatie komt echter geen einde, dus als ik na een tijd weer terugga naar de TV zenders, hou ik hetzelfde probleem.Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij indrukken Tekst gaat ITV steeds opnieuw installeren. HELP!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld Klacht over Ziggo : 8 03-12-2019
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten Abonnementen : 2 13-04-2017
Horizon mediabox installeren Algemeen : 28 21-11-2016
Advertentie