obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Samsung SMT-C7140 beeld valt spontaan weg
vegadesigns
Heb sinds twee weken genoemde HD-tuner. Zo'n 4 tot 6 keer per dag valt onder het kijken het beeld en geluid spontaan uit. De tuner reageert dan nog wel op de afstandsbediening en ook display reageert gewoon. Enige optie is resetten, soms wel 5x achter elkaar voor ik weer een keertje beeld heb. Kan dit aan de hdmi handshake of kabel liggen? Vorige tuner nooit problemen gehad.. Zijn er meer mensen met dit probleem??

Dan nog iets.. Signaal is tussen de 74 en 80 procent. Hierdoor ook regelmatig geen beeld op ned1 en2 HD, voorheen ook nooit probleem gehad met humax/Samsung/Cisco tuners
 
kobus1960
Dan is het toch eens zinvol om de bekabeling, en dan met name
de stekkers goed na te kijken. Kan goed zijn dat tijdens de wissel
een stekker defect is geraakt, en dan met name de aansluiting van
de kern->stekker. Dat gebeurd weleens, en zeg nooit bij mij niet.
Dat weet ik uit eigen ervaring. Wink Bezit je van die metalen stekkers
die je zelf gemonteerd hebt? Zet ze er allemaal even opnieuw op.
Kort de kabel een heel klein stukje in en klaar, alles vers.

Bestel je een monteur en DAT blijkt het euvel, moet je zelf betalen.
 
Kirsten
Ik heb dezelfde problemen gehad, tevens bleef het apparaat koelen ook in de standby stand. Heb het maar terug naar de winkel gebracht en wat ik van Samsung begrijp is het gerepareerd en krijg ik hem zo snel mogelijk weer terug.
Het zou dus ook een defect kunnen zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung SMT-C7140 beeld valt spontaan weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Advertentie