obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
Analoog moet blijven
Ja, ze maken een goede keuze. Ja, ze maken een goede keuze. 88%[7 stemmen]
Nee, laten ze lekker het analoge signaal behouden. Nee, laten ze lekker het analoge signaal behouden. 13%[1 stem]
Totaal stemmen : 8
 Onderwerp afdrukken
Klachten kijkers analoge signaal
Undertaker
Analoge kijkers klagen over Ziggo
Bij programmaraden in het land regent het klachten over kabelbedrijf Ziggo. Dat schroeft het aantal analoge tv-zenders terug van 30 naar 25.


Kijkers die een bepaalde zender willen blijven zien, moeten dus overstappen op digitale televisie. Het minpunt is dat kijkers per toestel een ontvanger nodig hebben, en dat loopt bij meerdere toestellen flink in de papieren.

De actie van Ziggo druist in tegen het wettelijk advies van de programmaraden. Ze sturen de klachten door naar het Commissariaat voor de Media.


Bron: Rtlnieuws.nl

Ik hoor graag de mening van de forumleden hierover.
Vind je dat ziggo hier goed aandoet, zodat er meer bandbreedte vrij komt voor digitale kanalen,
of heb je liever het analoge signaal?
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
kobus1960
Als dit het ditigale pakket ten goed komt, vooruit, geen verlatingsangst.
 
Gilex
Wat mij betreft ook meer digitaal.
Kwaliteit is stukken beter in vergelijking met het "ouderwetse" analoge signaal.

Het mag van mij wel naar 100% digitaal en nog meer HD zenders
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
MisterSenseo
Ik ben het er ook mee eens,maar we worden inderdaad wel op kosten gejaagd.
Ik heb gelezen dat bij Caiway digitale tv zonder smartcard mogelijk is en dat lijkt me een mooie compensatie.
Aan de andere kant vind ik de beeldkwaliteit van digitaal zo mooi dat ik er ook al op overgestapt ben en helemaal digitaal kijk op alle toestellen........Wink
Die kosten zijn gelukkig éénmalig voor je aanschaf van decoder en smartcard.
Ik heb makkelijk kletsen want ik kijk alleen de zenders die in het basispakket zitten,hihi
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klachten kijkers analoge signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Advertentie