Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
Analoog moet blijven | ||||||||||||
|
Klachten kijkers analoge signaal
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 12-07-2011 10:25
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Analoge kijkers klagen over Ziggo Bij programmaraden in het land regent het klachten over kabelbedrijf Ziggo. Dat schroeft het aantal analoge tv-zenders terug van 30 naar 25. Kijkers die een bepaalde zender willen blijven zien, moeten dus overstappen op digitale televisie. Het minpunt is dat kijkers per toestel een ontvanger nodig hebben, en dat loopt bij meerdere toestellen flink in de papieren. De actie van Ziggo druist in tegen het wettelijk advies van de programmaraden. Ze sturen de klachten door naar het Commissariaat voor de Media. Bron: Rtlnieuws.nl Ik hoor graag de mening van de forumleden hierover. Vind je dat ziggo hier goed aandoet, zodat er meer bandbreedte vrij komt voor digitale kanalen, of heb je liever het analoge signaal? Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 12-07-2011 11:52
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Als dit het ditigale pakket ten goed komt, vooruit, geen verlatingsangst. |
|
|
Gilex |
Geplaatst op 12-07-2011 12:23
|
Activiteit » Assen » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-N66U » TV Extra » CI+ Module SMiT Berichten: 144 Lid sinds: 05-01-2011 |
Wat mij betreft ook meer digitaal. Kwaliteit is stukken beter in vergelijking met het "ouderwetse" analoge signaal. Het mag van mij wel naar 100% digitaal en nog meer HD zenders Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 12-07-2011 17:13
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik ben het er ook mee eens,maar we worden inderdaad wel op kosten gejaagd. Ik heb gelezen dat bij Caiway digitale tv zonder smartcard mogelijk is en dat lijkt me een mooie compensatie. Aan de andere kant vind ik de beeldkwaliteit van digitaal zo mooi dat ik er ook al op overgestapt ben en helemaal digitaal kijk op alle toestellen........ Die kosten zijn gelukkig éénmalig voor je aanschaf van decoder en smartcard. Ik heb makkelijk kletsen want ik kijk alleen de zenders die in het basispakket zitten,hihi Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klachten kijkers analoge signaal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Humax IHDR 5500C Geen signaal | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 4 | 14-07-2020 |
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? | Ziggo nieuws | : 2 | 18-10-2018 |
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. | Ziggo nieuws | : 1 | 09-03-2018 |
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 3 | 18-11-2017 |
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? | Analoge radio of televisie storing | : 6 | 26-08-2017 |
Advertentie