obey-robots.txt
02 December 2016, 19:01
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo Wireless up-down en uit

notmycupoftea
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik hier al kan posten maar schijnbaar is de klantenlijn van Ziggo na 10 pm gesloten....
Vandaag is bij ons Ziggo alles in een plus geinstalleerd met een wireless routrer van Cisco.

Fantastisch beeld, goeie internet verbinding, maar helaas slechts tot precies een uur geleden. Toen viel de modem uit. Eerst ging de bandbreedte eraan toen geen verbinding meer. Dan na een minuut of drie komt de verbinding weer terug, kan je 10 seconden internet gebruiken (op 54 Mbps slechts) en valt de boel weer uit.

Nou weet ik dat ik eerst de klantenservice moet bellen,maar naast dat die dus dicht is,heb ik daar zeer slechte ervaringen mee: het duurde meer als drie weken om uberhaupt de boel hier in huis aangesloten te krijgen vanwege een fout in hun systeem bij onze telefonische bestelling....maar dat is een heeeeel ander verhaal

Mocht hier iemand zijn die hetzelfde probleem heeft gehad en een fix heeft scheelt me dat iig een half uur in de wacht staan om daarna prolly te horen dat ik de modem moet resetten.(done that)

Modem: Cisco EPC3925
Laptops: Acer en Sony Vaio.

Nogmaals het werkte ineens niet meer, maar vanmiddag als een trein

EN voor wie het zich afvraagt, ik werk nu vanaf mijn Laptop verbonden via mn mobiele telefoon Wink

Thanks!
 
kobus1960
Trek alle stekkers er voor een half uur uit. Zet dan de router weer aan.
Paar minuten wachten totdat alle leds rustig zijn, vervolgens je andere
apparaten. Laat de Cisco even rustig op gang komen, het kan goed zijn
dat ie een update van Ziggo krijgt, die tijd heeft ie even nodig.
 
Zippo
Onderwerp verplaatst naar een passende categorie. Wink
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
notmycupoftea
Hoi Zippo,

Vanochtend alles gereset, en het werkt, alhoewel het bereik van het wireless nog maar de helft is van gister... ik vermoed dat er toch wel degelijk iets mis is met de router.

Zal zo de HD bellen

Thanks anyway!

GR
 
kobus1960
Je moet er wel rekening mee houden dat je WiFi netwerk de snelheid
aanneemt van je traagste apparaat. Heb je dus een laptop op G snelheid
en eentje op N snelheid, zal je netwerk op G snelheid, dus max 54Mb
draaien. Smartphone of tablet drukken om dezelfde reden de snelheid
van je totale WiFi netwerk.
 
notmycupoftea
Hoi Zippo,

Gister, met alle apperaten aan het downloaden, en installeren(we zijn net verhuist) top snelheden. tot precies 10:30pm. HD geeft me dezelfde tip als jij, verder denken ze niet dat het aan hun ligt....

Ondertussen in het niet meer uitgevallen, wel erg langzaam

Gr
 
MisterSenseo
Misschien kun je er niks mee maar mijn ervaring is dat hoe hoger het WiFi kanaal is hoe minder bereik je hebt en hoe lager je snelheid.........misschien een tip om je WiFi kanaal zo laag mogelijk te zetten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
notmycupoftea
@mr senseo: je bedoeld letterlijk....op de grond zetten...? Cool
 
MisterSenseo
notmycupoftea schreef:

@mr senseo: je bedoeld letterlijk....op de grond zetten...? Cool


Je stelt me die vraag toch niet serieus hoop ik ?!?!?!?
De bedoeling is om je WiFi kanaal op kanaal 1,2,3,4,5 of 6 te zetten ipv 13,12,11 of 10.
Sorry voor de late reactie,ik moest eerst mijn kin weer op zijn plek zien te krijgen,die was op de grond gevallen.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
notmycupoftea
Euhm, yes, ik was serieus ....my apologies for being a digibeet Shock
dus nu de vraag: Grin hoe zet ik hem op die kanalen?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Wireless up-down en uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing 4 07-11-2016 15:41
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 5 22-10-2016 22:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:21:49
| Desmark02:19:24
| MisterSenseo03:36:19
| bertusdh04:34:25
| Black Tiger07:05:53
| Gilex08:35:32
| jlebbink10:35:01
| frankgr17:45:10
| Bitfreak20:55:29
| Hefaistos21:24:54
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan