obey-robots.txt
10 Juli 2014, 16:10
Navigatie
Ledenenquête
Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden?

Upload tenminste 100%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 100% 27% [16 stemmen]
27% [16 stemmen]

Upload tenminste 75%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 75% 13% [8 stemmen]
13% [8 stemmen]

Upload tenminste 50%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 50% 42% [25 stemmen]
42% [25 stemmen]

Upload tenminste 25%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 25% 17% [10 stemmen]
17% [10 stemmen]

Upload zoals nu +/- 10%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload zoals nu +/- 10% 2% [1 stem]
2% [1 stem]

Stemmen: 60
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02-01-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Humax IRHD 5000c, Homecast Colorado, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Homecast Montana, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken

afstandsbediening Cisco HD 8485DVB instellen

kletskater
Goedemorgen,
Sinds 2 dagen mijn alles in een pakket in huis en werkend op de afstandsbediening van de Cisco HD 8485DVB na!
Hier moet ik van mijn tv een 3 cijferige code invoeren zodat de universele ziggo AB ook de tv kan aansturen.

Probleem is dat ik een sony tv heb en er 32 3 cijferige codes in het Cisco boekje staan.
Weet iemand een lijst per merk/type tv waar ik uit kan putten of moet ik zoals de ziggo helpdesk medewerker met een voelbare glimlach zei: u moet ze maar allemaal uit proberen meneerFrown

ikbenweg
Gevonden in de handleiding Smile

All Code Scan-methode
1. Schakel uw tv aan.
2. Druk op de Mode-toets op de afstandsbediening totdat het rode lichtje (LED) op de Power (aan/uit)-toets
tweemaal knippert.
3. Druk binnen 5 seconden op 001. Het rode lichtje (LED) knippert tweemaal om de ingevoerde code te
bevestigen.
4. Richt de afstandsbediening op de tv en druk op de Power-toets totdat uw tv wordt uitgeschakeld.
5. Terwijl de afstandsbediening de codes aan het scannen is, kunt u de Power-toets loslaten en de
functietoetsen testen.
• Indien binnen 10 seconden geen toets wordt ingedrukt, stopt het zoeken naar het merk en keert de
afstandsbediening terug naar de gewone toestand.
• Indien de tv in Stand-By-modus gaat tijdens het scannen, laat onmiddellijk de Power-toets los en druk
op OK. Het rode lichtje (LED) knippert tweemaal om aan te geven dat de code opgeslagen is.
Tips:
• Dit proces kan tot 10 minuten duren.
• De afstandsbediening kan verschillende codes vinden die uw tv bedienen. Indien echter enige
functietoetsen niet naar behoren werken, herhaal stappen 1 tot en met 5 totdat een code wordt gevonden
die alle functietoetsen doet werken.
• Tijdens het scannen kunt u de pijltjes toets Links tot 5 keer indrukken om eerdere codes te selecteren of de pijltjes toets rechts
om weer vooruit te zoeken.

rompie
Hier wil ik ook graag wat over vragen.
Ik heb een Samsung LE37B652, voor Samsung zijn er 49! codes.
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar niet een doet het goed.
Heel veel codes in de 31X en 32X series schakelen wel de tv uit en kan ik hjet geluid van de tv regelen, maar dan niet meet het geluid op de cisco regelen.
Volume harder en zachter lijkt dan expliciet gekoppeld aan de tv en reageert niet op het omschakelen via de mode toets.
Iemand hierover nog een idee?

Dan de all code scan methode.
Op zich snap ik wat er staat, heeft tot nu toe ook nog geen goed resultaat opgeleverd.
Maar zjn de punten 4 en 5 niet conflicterend.
4 zegt powerknop vasthouden tot de tv in standbye gaat.
5 zegt terwijl hij scant de powerknop loslaten en functie toetsen testen. en bij het tweede bolletje staat weer dat je hem vastmoet houden.
Lees ik het verkeerd? Wordt het anders bedoeld?

En ik snap de laatste tip niet. Wat wordt daar bedoelt.

Bij voorbaat dank!

briolet
rompie schreef:Volume harder en zachter lijkt dan expliciet gekoppeld aan de tv en reageert niet op het omschakelen via de mode toets.

Volgens mij is dat een feature en volkomen opzettelijk. Zet op de Cisco het geluid maximaal met de hand via de knoppen op het toestel. De volume knop op de afstandbediening regelt dan gewoon het volume op de tv, ongeacht van de gebruikte mode. Dat is ook de beste manier op het maximaal volume nog te halen.

PauluzZzz
Vraag me af of het je uiteindelijk gelukt is? Je post in elk geval geen werkende code(s) voor anderen mocht je iets gevonden hebben. Als je nog steeds zoekt, of iemand anders, bij mij werkt 290 in elk geval (Cisco 8485dvb icm Samsung UE37C6000rw LED TV). De overige 30+ codes heb ik niet gecheckt, 1 volstaat immers. Succes!

Ericxp
rompie schreef:

Hier wil ik ook graag wat over vragen.
Ik heb een Samsung LE37B652, voor Samsung zijn er 49! codes.
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar niet een doet het goed.
Heel veel codes in de 31X en 32X series schakelen wel de tv uit en kan ik hjet geluid van de tv regelen, maar dan niet meet het geluid op de cisco regelen.
Volume harder en zachter lijkt dan expliciet gekoppeld aan de tv en reageert niet op het omschakelen via de mode toets.

Dan de all code scan methode.
Op zich snap ik wat er staat, heeft tot nu toe ook nog geen goed resultaat opgeleverd.
Maar zjn de punten 4 en 5 niet conflicterend.
4 zegt powerknop vasthouden tot de tv in standbye gaat.
5 zegt terwijl hij scant de powerknop loslaten en functie toetsen testen. en bij het tweede bolletje staat weer dat je hem vastmoet houden.
Lees ik het verkeerd? Wordt het anders bedoeld?

En ik snap de laatste tip niet. Wat wordt daar bedoelt.

Bij voorbaat dank!

Ik zit met dezelfe vraag: code van de tv gevonden maar is weer verdwenen als ik volgens instructie weer de 000 code moet programmeren. Omschakelen van tv naar decoder werkt bij mij dus niet via de mode toets. Wieowie heeft de oplossing?

kobus1960
Zet je TV aan.
Op ABD mode klikken, je ziet de powerled rood oplichten.
Vervolgens de powerknop ingedrukt houden, dan werkt het.
Dat kan zomaar 20 seconden duren, hij scant zelf.
Dus vasthouden totdat je TV op standby gaat.
Dan werken de meeste knoppen.

briolet
Ik kan me herinneren dat dit niet eenduidig in de gebruiksaanwijzing stond en ben er indertijd ook mee aan het knoeien geweest. Het had er mee te maken dat je knopjes lang genoeg ingerukt moest houden. Uiteindelijk was het heel simpel. (Maar dat is achteraf vaak zo Wink)

Spring naar forum:

Reageren? » Word lid! Of log in!

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandsbediening Cisco HD 8485DVB instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zelf repareren van een CISCO 8485DVB Ziggo Gebruikers Groep 1 07-07-2014 09:57
Reset wachtwoord Cisco EPC3928 Hardware instellingen 2 26-06-2014 02:27
wifi opnieuw instellen lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 14-06-2014 23:38
Sitecom X6 achter Cisco router. SLECHTER WIFI? Algemene computer en software vragen. 21 06-06-2014 12:14
Cisco 8485DVB HD DVR Firmware Firmware 7 26-05-2014 16:58
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
surfertje00:08:45
Black Tiger00:34:50
pgmvveld00:44:41
Puma02:03:58
Justin2302:25:45
briolet02:48:25
Zippo05:58:22
Desmark06:10:58
Gilex08:58:56
kobus196014:47:35
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

09-07-2014 23:58
Bah verlenging! Worden het weer strafschoppen? Welke keeper dan op het doel?

09-07-2014 17:09
Ik ga voor 7-1 Grin

09-07-2014 00:34
Nederland-Argentin
ie 3-2

07-07-2014 23:33
Is een telefoon Frank........ Pfft

07-07-2014 18:33
Triiiiing Triiiiing, wat is dit toch verdomme,... die Frank, haha Triiing Triiiing Grin ROFL ROFL