obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
afstandsbediening Cisco HD 8485DVB instellen
kletskater
Goedemorgen,
Sinds 2 dagen mijn alles in een pakket in huis en werkend op de afstandsbediening van de Cisco HD 8485DVB na!
Hier moet ik van mijn tv een 3 cijferige code invoeren zodat de universele ziggo AB ook de tv kan aansturen.

Probleem is dat ik een sony tv heb en er 32 3 cijferige codes in het Cisco boekje staan.
Weet iemand een lijst per merk/type tv waar ik uit kan putten of moet ik zoals de ziggo helpdesk medewerker met een voelbare glimlach zei: u moet ze maar allemaal uit proberen meneerFrown
 
briolet

Quote

rompie schreef:Volume harder en zachter lijkt dan expliciet gekoppeld aan de tv en reageert niet op het omschakelen via de mode toets.
Iemand hierover nog een idee?

Volgens mij is dat een feature en volkomen opzettelijk. Zet op de Cisco het geluid maximaal met de hand via de knoppen op het toestel. De volume knop op de afstandbediening regelt dan gewoon het volume op de tv, ongeacht van de gebruikte mode. Dat is ook de beste manier op het maximaal volume nog te halen.
 
PlzZzz
Vraag me af of het je uiteindelijk gelukt is? Je post in elk geval geen werkende code(s) voor anderen mocht je iets gevonden hebben. Als je nog steeds zoekt, of iemand anders, bij mij werkt 290 in elk geval (Cisco 8485dvb icm Samsung UE37C6000rw LED TV). De overige 30+ codes heb ik niet gecheckt, 1 volstaat immers. Succes!
 
Ericxp

Quote

rompie schreef:

Hier wil ik ook graag wat over vragen.
Ik heb een Samsung LE37B652, voor Samsung zijn er 49! codes.
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar niet een doet het goed.
Heel veel codes in de 31X en 32X series schakelen wel de tv uit en kan ik hjet geluid van de tv regelen, maar dan niet meet het geluid op de cisco regelen.
Volume harder en zachter lijkt dan expliciet gekoppeld aan de tv en reageert niet op het omschakelen via de mode toets.
Iemand hierover nog een idee?

Dan de all code scan methode.
Op zich snap ik wat er staat, heeft tot nu toe ook nog geen goed resultaat opgeleverd.
Maar zjn de punten 4 en 5 niet conflicterend.
4 zegt powerknop vasthouden tot de tv in standbye gaat.
5 zegt terwijl hij scant de powerknop loslaten en functie toetsen testen. en bij het tweede bolletje staat weer dat je hem vastmoet houden.
Lees ik het verkeerd? Wordt het anders bedoeld?

En ik snap de laatste tip niet. Wat wordt daar bedoelt.

Bij voorbaat dank!




Ik zit met dezelfe vraag: code van de tv gevonden maar is weer verdwenen als ik volgens instructie weer de 000 code moet programmeren. Omschakelen van tv naar decoder werkt bij mij dus niet via de mode toets. Wieowie heeft de oplossing?
 
kobus1960
Zet je TV aan.
Op ABD mode klikken, je ziet de powerled rood oplichten.
Vervolgens de powerknop ingedrukt houden, dan werkt het.
Dat kan zomaar 20 seconden duren, hij scant zelf.
Dus vasthouden totdat je TV op standby gaat.
Dan werken de meeste knoppen.
 
briolet
Ik kan me herinneren dat dit niet eenduidig in de gebruiksaanwijzing stond en ben er indertijd ook mee aan het knoeien geweest. Het had er mee te maken dat je knopjes lang genoeg ingerukt moest houden. Uiteindelijk was het heel simpel. (Maar dat is achteraf vaak zo Wink)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandsbediening Cisco HD 8485DVB instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie