obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
CI+ Cam module Samsung TV gecodeerde signaal
Gandalf
Hallo allen,

Na zoeken op internet bleek ik niet de enige met dit probleem maar tot dusver heb ik nog steeds geen oplossing.

Ik heb een Samsung LED Smart TV type UE55ES6800 SXXN, daarbij een Neotion Module geschikt voor Ziggo aangeschaft en een smartcard van Ziggo. Na instalatie volgens de beschrijvingen krijg ik behalve Ned1 GECODEERD SIGNAAL te zien. Updates verricht, de laatste firmware geinstaleerd. Ook de juiste frequentie instelling voor ons gebied klopt, zonder wifi nog geprobeerd, kaart zit er goed in, Neotion werkt, terug naar fabrieksinstelling en alles opnieuw instellen, kortom alle suggesties op internet nagelopen en gedaan maar niets mocht baten.

Wie heeft er nog een idee want ik weet het niet meer.
 
Zippo
Dat is gek! Nederland 1 is ongecodeerd omdat het aangewezen is als rampenzender.

Heb je de module en de kaart er niet verkeerd om in? Niets forceren tijdens het proberen!!!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Gandalf
Yep, zit er goed in. Uiteraard ook andersom geprobeerd zonder resultaat. Overigens chijnt het normaal te zijn dat men wel Ned1 kan ontvangen.
 
Nicholas
Het beste zou zijn om de cammodule in een andere TV te testen of een andere module in jouw TV natuurlijk. Je zal niet de eerste zijn met een defecte cammodule.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI+ Cam module Samsung TV gecodeerde signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Advertentie