obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
ziggo android app
louisverhagen
Jackie

Als ik er een analyse van mag maken.
Aannames;

1) Je kunt via een myziggo account van een familie lid wel ziggo TV kijken op je tablet.
2) Onder jouw myziggo account kan dat niet.
3) Je hebt ziggo interactieve TV en ziggo internet abonnement.

Kloppen deze aannames?

Ik ben benieuwd er uit komt als je de diagnose van de TV app gebruikt onder jouw eigen myziggo accountnaam.
Zou je de uitslag hiervan kunnen geven?

Ik heb de indruk (omdat alles goed werkt met een ander myziggo accountnaam) dat er iets mis is met het inloggen onder jouw myziggo naam (authenticatie)

Even voor alle duidelijkheid ik kon met mijn myziggo naam (louis.verhagen) wel op de website inloggen. Echter de punt veroorzaakte dat het de naam niet door de authenticatie op de TV app kwam.

Mijn gevoel zegt dat er iets mis is met je "myziggo" accountnaam. Mijn advies zou ook zijn, kies een naam met alleen maar letters.

Louis
 
Jaeger

Quote

louisverhagen schreef:

Jackie

Als ik er een analyse van mag maken.
Aannames;

1) Je kunt via een myziggo account van een familie lid wel ziggo TV kijken op je tablet.
2) Onder jouw myziggo account kan dat niet.
3) Je hebt ziggo interactieve TV en ziggo internet abonnement.

Kloppen deze aannames?

Ik ben benieuwd er uit komt als je de diagnose van de TV app gebruikt onder jouw eigen myziggo accountnaam.
Zou je de uitslag hiervan kunnen geven?

Ik heb de indruk (omdat alles goed werkt met een ander myziggo accountnaam) dat er iets mis is met het inloggen onder jouw myziggo naam (authenticatie)

Even voor alle duidelijkheid ik kon met mijn myziggo naam (louis.verhagen) wel op de website inloggen. Echter de punt veroorzaakte dat het de naam niet door de authenticatie op de TV app kwam.

Mijn gevoel zegt dat er iets mis is met je "myziggo" accountnaam. Mijn advies zou ook zijn, kies een naam met alleen maar letters.

Louis

Louis
Alles wat jij zegt klopt
Als ik inlog met mijn gevevens komt weer de melding live tv kijken op dit moment niet mogelijk
Als ik de diagnose doe krijg ik.
1 verbonden met ziggo netwerk
2niet ingelogd met mijn ziggo acount zwart kruis
3zwart kruis
4 snelheid van de verbing 11.76mbps
Maar ik kan wel inloggen op ziggo met mijn acount
En heb ook al een gebruikens naam en ww gemaakt met alleen letters
Ook dat werkt niet,en het heeft altijd gewerkt.En heb een alles in 1 pakket bij ziggo.Betaal 68.50 of 78.50.weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Dus ik weet het niet meer.
mijn account is op de 1 of andere manier niet geactiveerd op de tab
Jackie
Gewijzigd door Jaeger op 18-11-2012 23:10
 
kobus1960
Bel 1200 en eis een oplossing, doe dit hoffelijk, anders is de deur dicht.
Ik kan niets anders verzinnen. Helpless
 
louisverhagen
Hmmm

ik had
1 ok
2 ok (dus ik was wel ingelogd
3 niet ok (door die punt in mijn myziggo accountnaam)
4 ok

Apart dat het dus al misgaat met het inloggen.

Louis
 
kobus1960
Met onderstaande link even met jouw postcode gekeken........en jawel.
Met dank aan Nicholas, die een storing betreffende een telefoon storing
op dezelfde postcode aantrof.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...storingen/
Werkt het nu wel???
 
Jaeger

Quote

kobus1960 schreef:

Met onderstaande link even met jouw postcode gekeken........en jawel.
Met dank aan Nicholas, die een storing betreffende een telefoon storing
op dezelfde postcode aantrof.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...storingen/
Werkt het nu wel???

Hoi
Bedankt voor je melding was hoop gevend.
Maar helaas het werkt niet.
Heb ook gebeld met 1200 maar daar weten ze het ook niet meer.
Ze zeggen dat ik die ander lijn moet bellen 65cent pm.
Maar dat word me tegek.
Blijf nog wel kijken op het account van mijn zoon.
Bedankt voor het mee denken.
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

Jaeger schreef:

Quote

kobus1960 schreef:

Met onderstaande link even met jouw postcode gekeken........en jawel.
Met dank aan Nicholas, die een storing betreffende een telefoon storing
op dezelfde postcode aantrof.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...storingen/
Werkt het nu wel???

Hoi
Bedankt voor je melding was hoop gevend.
Maar helaas het werkt niet.
Heb ook gebeld met 1200 maar daar weten ze het ook niet meer.
Ze zeggen dat ik die ander lijn moet bellen 65cent pm.
Maar dat word me tegek.
Blijf nog wel kijken op het account van mijn zoon.
Bedankt voor het mee denken.


Als je middels PB je postcode+huisnummer stuurt, zal ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Ziggo WebCare Jelle
 
kobus1960
Jelle, dit was 3 maanden terug, mag hopen dat het probleem allang weg is. Wink
 
Jaeger
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost
Heb al ik weet niet hoe vaak contact gehad met ziggo,maar die weten het ook niet meer.
Kijk nog steeds op een andere account.
Jackie
 
kobus1960
Oke, even PB, zoals gevraagd, naar Jelle.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo android app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie