obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
ziggo android app
klajes
krijg al meer dan een week dit....

inloggen mislukt

er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden voor tv kijken.probeer later opnieuw
ben hier eigelijk een beetje zat van
heb al jaren ziggo multikabel en daarvoor nog een paar
al meer dan 15 jaar
maar als het zo moet ga ik toch eens kijken naar andere aanbieders

heb alles in een extra
telefoon is een samsung galaxy s2
 
junkonwheels
om het even duidelijk te hebben je bedoeld denk ik tv kijken via je mobiel gezien je samsung telefoon die je vermeld. as je de app op je toestel hebt gezet kreeg je ook de melding dat de (android app) nog in ontwikkeling is en er geen grantie is dat hij ook werkt op jou toestel.
of bedoel je wat anders want verder zou ik niet weten waar voor je moet inloggen om tv te kijken.
 
klajes

Quote

junkonwheels schreef:

om het even duidelijk te hebben je bedoeld denk ik tv kijken via je mobiel gezien je samsung telefoon die je vermeld. as je de app op je toestel hebt gezet kreeg je ook de melding dat de (android app) nog in ontwikkeling is en er geen grantie is dat hij ook werkt op jou toestel.
of bedoel je wat anders want verder zou ik niet weten waar voor je moet inloggen om tv te kijken.



ja ,,,gaat om die app tv kijken
en nee krijg die melding niet
en een week geleden deed hij het wel op mijn telefoon en tablet`s
op mijn ipad werkt alles prima
 
kobus1960
App weggooien en een nieuwe halen bij Ziggo.
Verder moet je voor die app wel in het bezit zijn
van een MijnZiggo account, anders werkt het niet.
Je moet namelijk 1 x inloggen met de nieuwe app.
Dan kan je bij iedereen die Ziggo heeft WiFi TV kijken.
Je hebt de standaard kanalen, als je een TV plus pakket
hebt krijg je er een stuk of 8 meer.

Dit geldt voor Apple en andere smartphones.
Je moet wel android 4.0 hebben voor de nieuwe app.
IOS 5.1 of 6.0 voor Apple, hij gaat niet meer werken op jailbreaks.
 
klajes
app weggooien al een keer of 20 gedaan helaas niks
heb een mijn ziggo account
maar helaas doet het niet
hen een samsung galaxy s2 andriod 4,0
maar wat ik al zei een week geleden had ik op alles wel ziggo tv via de andriod app
jammer maar wel reclame makem maar geen tv bij mij en ik ben niet de enigste
 
briolet

Quote

kobus1960 schreef:[/url]Je moet wel android 4.0 hebben voor de nieuwe app.

Maar op de android market staat als minimum vereiste: Android 2.2

In in de omschrijving zelf vind ik:

Quote

Het afspelen van video wordt alleen ondersteund vanaf Android OS-versie 2.3 tot en met versie 4.1. Daarnaast kunnen alleen toestellen met OpenGL 2.0 video afspelen.

Dat zou inhouden dat het programma gids deel wel op 2.2 werkt, maar TV kijken niet. Ik zie er echter nog een eis bij staan over OpenGL 2.0 Misschien dat daar het probleem zit. Anderzijds, bij een galaxy s2 zou dat wel goed moeten zitten.
 
kobus1960
@Briolet, je hebt gelijk, heb maar even de Ziggo bekendmaking erbij gepakt.
http://www.ziggo.com/nl/pers/persberi...artphones/
@klajes, je leest het meer en meer, ook op andere forums idd.
Mag hopen dat Ziggo hier aandacht aan gaat besteden.

Op mijn Iphone 4s deed ie het ook van de een op de andere dag niet meer.
Na een complete herinstallatie van IOS6 werkt ie als een kogel, kraakhelder.
 
klajes
ook zie ik nu dat op mijn vrouw haar ipad 3 geen tv kijken imogelijk is

server fout ..er is een probleem geconstateerd
op de server (code 10536)
gaat goed zo ziggo

is het toch tijd om over te stappen????
 
ArsLP
Ik vind het beeldkwaliteit maar zeer slecht van deze app, RTV Noord en andere regiozenders zijn vele malen scherper.... voor mij is dit een waardeloze app.
Modem: Cisco EPC3925
 
kobus1960
Ik heb alle kanalen nog even bekeken om het wat hier betreft te bevestigen.
Alle beschikbare kanalen haarscherp. App weggegooid, opnieuw gedownload.
Gebruikernaam MijnZiggo en wachtwoord. Werken, alles haarscherp. Ik kan er
hier niets anders van maken. Zou het aan de diverse regio's liggen?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo android app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 18 24-04-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws : 1 13-06-2018