obey-robots.txt
28 Juli 2017, 14:55
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [12 stemmen]
35% [12 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [22 stemmen]
65% [22 stemmen]

Stemmen: 34
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ziggo android app

klajes
krijg al meer dan een week dit....

inloggen mislukt

er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden voor tv kijken.probeer later opnieuw
ben hier eigelijk een beetje zat van
heb al jaren ziggo multikabel en daarvoor nog een paar
al meer dan 15 jaar
maar als het zo moet ga ik toch eens kijken naar andere aanbieders

heb alles in een extra
telefoon is een samsung galaxy s2
 
junkonwheels
om het even duidelijk te hebben je bedoeld denk ik tv kijken via je mobiel gezien je samsung telefoon die je vermeld. as je de app op je toestel hebt gezet kreeg je ook de melding dat de (android app) nog in ontwikkeling is en er geen grantie is dat hij ook werkt op jou toestel.
of bedoel je wat anders want verder zou ik niet weten waar voor je moet inloggen om tv te kijken.
 
klajes
junkonwheels schreef:

om het even duidelijk te hebben je bedoeld denk ik tv kijken via je mobiel gezien je samsung telefoon die je vermeld. as je de app op je toestel hebt gezet kreeg je ook de melding dat de (android app) nog in ontwikkeling is en er geen grantie is dat hij ook werkt op jou toestel.
of bedoel je wat anders want verder zou ik niet weten waar voor je moet inloggen om tv te kijken.



ja ,,,gaat om die app tv kijken
en nee krijg die melding niet
en een week geleden deed hij het wel op mijn telefoon en tablet`s
op mijn ipad werkt alles prima
 
kobus1960
App weggooien en een nieuwe halen bij Ziggo.
Verder moet je voor die app wel in het bezit zijn
van een MijnZiggo account, anders werkt het niet.
Je moet namelijk 1 x inloggen met de nieuwe app.
Dan kan je bij iedereen die Ziggo heeft WiFi TV kijken.
Je hebt de standaard kanalen, als je een TV plus pakket
hebt krijg je er een stuk of 8 meer.

Dit geldt voor Apple en andere smartphones.
Je moet wel android 4.0 hebben voor de nieuwe app.
IOS 5.1 of 6.0 voor Apple, hij gaat niet meer werken op jailbreaks.
 
klajes
app weggooien al een keer of 20 gedaan helaas niks
heb een mijn ziggo account
maar helaas doet het niet
hen een samsung galaxy s2 andriod 4,0
maar wat ik al zei een week geleden had ik op alles wel ziggo tv via de andriod app
jammer maar wel reclame makem maar geen tv bij mij en ik ben niet de enigste
 
briolet
kobus1960 schreef:[/url]Je moet wel android 4.0 hebben voor de nieuwe app.

Maar op de android market staat als minimum vereiste: Android 2.2

In in de omschrijving zelf vind ik:
Het afspelen van video wordt alleen ondersteund vanaf Android OS-versie 2.3 tot en met versie 4.1. Daarnaast kunnen alleen toestellen met OpenGL 2.0 video afspelen.

Dat zou inhouden dat het programma gids deel wel op 2.2 werkt, maar TV kijken niet. Ik zie er echter nog een eis bij staan over OpenGL 2.0 Misschien dat daar het probleem zit. Anderzijds, bij een galaxy s2 zou dat wel goed moeten zitten.
 
kobus1960
@Briolet, je hebt gelijk, heb maar even de Ziggo bekendmaking erbij gepakt.
http://www.ziggo....artphones/
@klajes, je leest het meer en meer, ook op andere forums idd.
Mag hopen dat Ziggo hier aandacht aan gaat besteden.

Op mijn Iphone 4s deed ie het ook van de een op de andere dag niet meer.
Na een complete herinstallatie van IOS6 werkt ie als een kogel, kraakhelder.
 
klajes
ook zie ik nu dat op mijn vrouw haar ipad 3 geen tv kijken imogelijk is

server fout ..er is een probleem geconstateerd
op de server (code 10536)
gaat goed zo ziggo

is het toch tijd om over te stappen????
 
ArsLP
Ik vind het beeldkwaliteit maar zeer slecht van deze app, RTV Noord en andere regiozenders zijn vele malen scherper.... voor mij is dit een waardeloze app.
Modem: Cisco EPC3925
 
kobus1960
Ik heb alle kanalen nog even bekeken om het wat hier betreft te bevestigen.
Alle beschikbare kanalen haarscherp. App weggegooid, opnieuw gedownload.
Gebruikernaam MijnZiggo en wachtwoord. Werken, alles haarscherp. Ik kan er
hier niets anders van maken. Zou het aan de diverse regio's liggen?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo android app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ziggo bellen Klacht over Ziggo 13 06-07-2017 18:07
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws 1 26-06-2017 19:41
Mijn 1e speedtest bij ZIGGO Algemeen 18 11-06-2017 15:24
Ziggo verhoogt prijzen op 1 juli 2017 Abonnementen 23 10-06-2017 13:11
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo 3 23-05-2017 15:17
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin2300:24:31
| MARTECK01:20:24
| Bitfreak01:41:28
| Desmark01:49:41
| PlzZzz02:48:55
| Ziggo Webcare05:34:33
| Gilex07:45:19
| Matty11:37:37
| MisterSenseo11:49:21
| Dave-xGarfieldx14:28:44
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???