obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Cisco EPC3925 en Samsung Smart TV
Anonius
Hallo,
Ik ben verhuisd en sinds kort in het bezit van Ziggo en alles erbij. Alles werkt prima behalve het volgende.
Ik heb een Samsung Smart TV waarop ik kan internetten, films kijken enz.
De TV staat een ruimte verder dan de Cisco EPC3925. Onze laptops staan in dezelfde ruimte als de TV.
Laptops hebben prima signaal. Ik kan echter geen online films kijken en internetten op mijn smart TV.
Is dit zo te verhelpen? Of is er iets van een signaalversterker?
Ik hoop snel van u te horen.
 
BMP
Er zou een tratec tweeweg versterker bij moeten zitten, of is die met de verhuizing blijven zitten? Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Monteur_kees
De tratec is alleen geleverd voor interactieve tv met een decoder
Waarschijnlijk kan TS geen verbinding met router maken
Daarbij is een wifi dongle of ethernetkabel benodigt

Gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Anonius
Hoi,
Tratec?
Het antwoord is voor mij niet echt duidelijk hoor.
Begrijp ik het goed dat ik een Tratec tweeweg versterker erbij moet aanschaffen?
Hoofdaansluiting, waar ook de modem zit, zit bij mij in de keuken.
Ik heb een grondkabel aangesloten die loopt richting mijn tv in de kamer. Ong 12 meter verderop.
Internet gebeurd toch via wifi, Ik heb altijd via wifi een film gekeken in mijn vorige woning toen ik nog geen ziggo had en dit werkte redelijk.
Graag verduidelijking.
 
Nicholas
Op de site van Ziggo staan een aantal handleidingen. Het beste is om die even goed door te nemen. Dan wordt het vanzelf een stuk duidelijker.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...-recorder/
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco EPC3925 en Samsung Smart TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Advertentie