obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo begint met kopieerbeveiliging op HBO
Nicholas
Een tijdje geleden hadden we het op het forum nog over versleutelde content op PVR's. Ik dacht dat dit standaard zo was
maar het was dus niet zo. Gaat nu echter anders worden, in ieder geval voor kanalen HBO dan. Zal wel te maken hebben
met de Amerikaanse content die wordt uitgezonden (Warner Brothers / Sony.)

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/...eerb.shtml
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Dat zat er wel een keer in, hoe denk je dat bv. dit hier terecht komt?

http://light.spotplanet.org/index.php...pot=565299
 
Nicholas
Ja, lijkt me ook logisch. Daarom verbaasde ik me er zo over dat dit niet standaard op alle kanalen gedaan wordt. Als gebruiker heb je er geen last van. Je neemt een film op en je kunt deze gewoon afspelen. Zie ik geen probleem in.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo begint met kopieerbeveiliging op HBO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie