Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Ziggo begint met kopieerbeveiliging op HBO
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 29-11-2012 11:21
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Een tijdje geleden hadden we het op het forum nog over versleutelde content op PVR's. Ik dacht dat dit standaard zo was maar het was dus niet zo. Gaat nu echter anders worden, in ieder geval voor kanalen HBO dan. Zal wel te maken hebben met de Amerikaanse content die wordt uitgezonden (Warner Brothers / Sony.) http://www.digitalekabeltelevisie.nl/...eerb.shtml Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 29-11-2012 12:17
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dat zat er wel een keer in, hoe denk je dat bv. dit hier terecht komt? http://light.spotplanet.org/index.php...pot=565299 |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 29-11-2012 12:31
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Ja, lijkt me ook logisch. Daarom verbaasde ik me er zo over dat dit niet standaard op alle kanalen gedaan wordt. Als gebruiker heb je er geen last van. Je neemt een film op en je kunt deze gewoon afspelen. Zie ik geen probleem in.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo begint met kopieerbeveiliging op HBO', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie